خصوصیات لباس فرم اداری
مدل مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - باران دخت

خصوصیات لباس فرم اداری

 

انواع لباس کار و فرم اداری طراحی شده که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. هر مانتو اداری و لباس کاری را نمی توان برای سایر ادارات و شرکت ها استفاده کرد. لباس فرم اداری، مخصوص هر ارگان و با توجه به هدفی و مناسب با آن کار طراحی می شود. لباس فرم اداری علاوه بر یک دست کردن یک تیم کاری میتواند راحتی و ارامش را برای کارمندان به ارمغان اورد.

چرا پوشیدن لباس فرم اداری مهم است؟

هر چند این مدیران سازمان ها و ارگان ها هستند که بر پوشش فرم اداری کارمندان تاکید دارند ولی تنها کارفرمایان از منافع لباس فرم یک دست سود نمی برند. به طور معمول این لباس برای 3 طیف مختلف در هر سازمان منافعی را به همراه دارد.منافع کارفرما منافع کارکنان منافع مشتری

راحتی و ایمنی لباس کار

مانتو اداری شکیل و زیباست. این مانتو نشان دهنده هویت سازمان است ولی انواع لباس فرم اداری می توانند به نوعی راحتی کارکنان را نیز فراهم کنند. برخی از لباس های فرم دارای خواص ویژه ای هستند که با توجه به نوع کار در نظر گرفته می شود. مثلا لباس های فرم کار می تواند با وجود جنس پارچه خوب ، راحتی را برای کارمند فراهم اورد . این موارد با توجه به شرایط کاری کارکنان کار بررسی می شود. راحتی کارکنان در محیط کار بسیار مهم است و مدیران ارگان های دولتی و خصوصی روی آن سرمایه گذاری می کنند.

خصوصیات لباس فرم اداری

  • رنگ: اولین چیزی که نظر دیگران را جلب می کند رنگ است. معمولا در طراحی لباس فرم اداری از رنگ سازمانی و برند  الهام گرفته می شود.
  • جنس: در انتخاب جنس لباس فرم اداری باید دقت ویژه ای شود زیرا با توجه به استفاده روزانه، کیفیت این لباس ها نیز کاملا بایدحفظ شود.
  • سایز : همانطور که می‌دانید سایز اهمیت ویژه ای در لباس فرم اداری دارد، سایز لباس نباید خیلی تنگ و یا گشاد باشد. اندازه بودن لباس علاوه بر راحتی باعث شیک جلوه دادن لباس نیز میشود.

لباس فرم - مانتو شلوار اداری- لباس اداری- فرم اداری - ست مانتو شلوار اداری

بهترین پارچه برای دوخت مانتو اداری کدام است؟

جنس پارچه مانتو فرم اداری

لباس فرم یک لباس مثل بقیه لباس ها است که می تواند از انواع پارچه ها دوخته شود. اما اگر راحتی را در نظر بگیرید باید از پارچه های مناسب برای دوخت مانتو اداری استفاده کنید. اغلب ادارات دو دست لباس فرم تابستانی و زمستانی را برای کارکنان در نظر می گیرند که مناسب با وضعیت هوا و دما انتخاب می شوند. به طور معمول پارچه هایی با الیاف طبیعی و نخ برای دوخت مانتو اداری مناسب تر هستند. لباس فرم نباید موجب تعریق بیشتر شود بلکه باید پارچه های فرم اداری سبک و خنک باشد. پارچه های رسمی با رنگ ثابت مناسب دوخت لباس فرم اداری هستند.

فاستونی پارچه ای مناسب که می تواند در دوخت مانتو فرم اداری استفاده شود. پارچه مناسب برای خانم های کارمند ترگال است. این پارچه سبک و راحت بوده و تن خور خوبی هم دارد. استفاده از کتان، ویسکوز، فیونا، پرادو، کجراه و پارچه پرشیا نیز برای مانتو اداری رایج است. آنچه مهم است با توجه به این که روزانه باید تایم زیادی این لباس را بپوشیم، ضد چروک بودن پارچه مانتویی است. برای اینکه ظاهری آراسته و شکیل داشته باشید باید همیشه لباس فرم آراسته و بدون چروک را بپوشید. ظاهر ژولیده مناسب محل کار نیست و احساس بی کفایتی را القا می کند. ضد چروک بودن پارچه مانتو اداری از هدر رفتن وقت برای اتوکشی های مکرر هم جلوگیری می کند.

رنگ مناسب مانتو فرم اداری برای خانم ها

مانتو اداری از پوشاک رسمی بانوان است و باید با دقت بیشتری انتخاب شود. خانم های شاغل در ادارات و سازمان ها تمایل دارند از انواع مانتو اداری استفاده کنند. حتی اگر اجباری از سمت مدیریت برای پوشیدن لباس فرم هم نباشد، مانتوهای اداری خیال خانم ها راحت می کند. لباس اداری تعریف مشخصی دارد و نیازی نیست مدت ها وقت خود را صرف ست کردن و استایل مناسب کنید. بدیهی است یک مانتوی شیک رسمی مناسب محیط اداری و کاری است که می تواند از رنگ های خاصی هم انتخاب شود. مناسب ترین رنگ برای لباس فرم اداری خانم ها رنگ های کرم، سرمه ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ و قهوه ای است. مانتو شلوار اداری می تواند تک رنگ و یا از دو رنگ منفاوت کار شود. طراحی لباس فرم اداری تعیین کننده رنگبندی آن است.

باران دخت - لباس فرم اداری - ست مانتو شلوار

باران دخت مجری فروش انواع مانتو شلوار اداری در ایران

سایز لباس فرم اداری مناسب

شرایط کار به دلیل راحت نبودن برخی لباس  لباس ما را مجبور به نپوشیدن لباس های تنگ میکند . مانتو اداری باید راحت باشد و مانع تحرک عادی روزانه در محیط کاری نشود. سایز مناسب لباس همان اندازه ای است که در آم احساس راحتی می کنید. لباس های تنگ و چسبان در محیط کاری یک انتخاب کاملا اشتباه است که قدرت مانور و حرکت تان را محدود می کند. بنابر این پوشیدن مانتوهای کشی در محیط های اداری چندان توصیه نمی شود.

لباس فرم اداری زنانه از نظر قیمت و کیفیت به چه مواردی بستگی دارد؟

  • قیمت پارچه
  • هزینه دوخت
  • هزینه طراحی

چگونه بهترین مانتو فرم اداری انتخاب کنیم؟

بسیاری مواقع نیاز نیست در یک محیط کار به طور مستقیم با مشتریان و ارباب رجوع صحبت شود. زیرا اگر لباس فرم اداری یک شکل و یک دست برای پوشش کارکنان در سازمان استفاده شود که علاوه بر یک دست بودن و هم سو بودن رنگ و ظاهر آن با حرفه، لوگوی کسب و کار نیز در آن به کار گرفته شود به راحتی می توان از این طریق برند و حرفه خود را به تمامی مشتریان و کسانی که به یک شرکت مراجعه می کنند شناساند.

این به معنای واقعی در انتخاب بهترین مانتو فرم اداری برای کارکنان زن در یک محیط شغلی نیز صدق می کند. به واقع می توان گفت انتخاب بهترین مانتو فرم اداری برای پرسنل یک سازمان، نه تنها وجهه ای بسیار زیباتر و جذاب تر از یک نهاد و مشخصه های آن را در ذهن مشتریان به وجود می آورد بلکه با این کار صرفه نسبت به ارائه شخصیتی ماندگار و تأثیرگذار نیز می توان اقدام نمود.

گاهی اوقات تنها با پوشیدن یک لباس فرم اداری ساده اما یکدست که با رعایت تمامی اصول و قوانین یک لباس کاری و اداری سازگار است می توان به آسانی شیک پوش بودن و متفاوت بودن را تجربه کرد. از آنجایی که یکسان سازی پوشش در محیط شغلی و محل کار به ویژه برای خانم ها، علاوه بر آن که باعث می شود خانم ها احساس راحتی در محیط شغلی خود داشته باشند به شیوه هایی شخصیت کاری آنان را نشان می دهد. به همین علت این امر موجبات گسترش استفاده از لباس های رسمی و اداری را برای کارکنان سازمان ها و شرکت ها فراهم آورده است.

باران دخت - تاثیرات لیاس در برند سازی

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه