قیمت مانتو شلوار اداری

قیمت مانتو شلوار اداری

قیمت مانتو شلوار اداری چقدر است؟

اکثر ما در هنگام خرید مانتو اداری به اولین چیزی که دقت می کنیم، قیمت آن است. سوالی که شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد و حتی گاهی به این فکر کرده باشید که چرا یک مدل خاص با جنس پارچه یکسان در جاهای مختلف اختلاف قیمت وحشتناک دارد! مثلا مانتو شلوار اداری ساده با پارچه فیونا در سایت شماره یک 1 میلیون تومان و در سایت شماره دو قیمت 400 هزار تومان دارد.

در این مقاله به این موضوع کاملا خواهیم پرداخت تا یک بار برای همیشه مساله اختلاف قیمت را حل کنیم. پس تا پایان با باران دخت همراه باشید.

1- تولیدی و فروشگاه

اولین و شاید مهمترین علت این اختلاف قیمت، بحث تولیدی و فروشگاه بودن باشد. قطعا وقتی شما از تولیدی مانتو خرید می کنید به علت حذف واسطه ها قیمتی که به شما داده میشد بسیار پایین تر از فروشگاهی است که از عمده فروش خرید کرده و در حال فروش مانتو به شماست.

پس اگر دو قیمت متفاوت از یک مانتو را دیدید، ابتدا مطمئن شوید که هر دو را از تولیدی یا فروشگاه مانتو قیمت گرفته باشید.

2- جنس پارچه

در تولید مانتو اداری از جنس های مختلف پارچه استفاده می شود که از محبوب‌ترین آن ها می توان به فلورا، فیونا، کرپ و ترک اشاره کرد. معمولا پارچه فلورا کمترین قیمت را دارد و پارچه های ترک قیمت بالاتری دارند.

در هنگام خرید و مقایسه دو مدل مانتو حتما دقت کنید که جنس آن ها نیز یکسان باشد.

نکته:

بعضی از پارچه های محبوب مثل فیونا، کیفیت های مختلفی دارند که سوپرفیونا از بقیه بهتر است. متاسفانه برخی از افراد جنس بی کیفیت فیونا را با نام سوپرفیونا عرضه می کنند و به همین دلیل هم قیمت نسبتا پایین تری روی مانتو می گذارند. در حال حاضر (تیرماه 1401) یک مانتو شلوار اداری با جنس فیونا حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. پس اگر دیدید فرد یا فروشگاهی به عناوین مختلف این نوع مانتو رو با قیمت های کمتر از 800 هزار تومان عرضه کرد مطمئن باشید مشکلی وجود دارد.

3- کیفیت دوخت

یکی دیگر از نکاتی که خیلی کم بهش توجه شده، کیفیت دوخت مانتو شلوار است. کیفیت دوخت مانتو شلوار اداری بسیار مهم است. کمی ایراد در دوخت می تواند تمام زیبایی مانتو را از بین ببرد و دیگر در تن شما نمای خوبی نداشته باشد.

در کیفیت دوخت هم خیاط، هم نوع چرخ و حتی نخ استفاده شده نقش دارند و باید همه فاکتورها رعایت شوند تا یک مانتوشلوار با ایست خوب تحویل مشتری شود.

4- سایز مانتو شلوار اداری

سایز مانتو نیز بسیار مهم است. طبیعی است هر چقدر سایز بزرگتری باشد، پارچه بیشتری استفاده می شود و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. البته در مانتوهایی که سایزهای نزدیکی به هم دارند معمولا تفاوت قیمت نداریم.

5- حجم سفارش

حجم سفارش نیز در قیمت تاثیرگذار است. اگر تعداد بیشتری از یک مدل را سفارش دهید قطعا قیمت پایین تری خواهد داشت.

در این مقاله سعی کردیم به مهمترین موارد قیمت گذاری مانتو شلوار اداری بپردازیم. امیدواریم که از آن استفاده کرده باشید. سعی می کنیم این مقاله را در آینده آپدیت کنیم.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه