مانتو شلوار مناسب فروشندگان
مانتو شلوار مناسب فروشندگان

مانتو شلوار مناسب فروشندگان

در این مطلب از باران دخت به برسی لباس کار فروشندگان در برند ها و فروشگاه های مختلف انواع کالا ها میپردازیم. مشتریان یک فروشگاه شما را بر اساس ظاهرتان قضاوت می‌کنند. ۹۵ درصد تاثیر اولیه بر دیگران به نوع لباس و آراستگی‌ افراد بستگی دارد، زیرا لباس و مانتو شلوار برای بانوان 95 درصد چیزی است که دیگران از شما می‌بینند.

مانتو شلوار مناسب فروشندگان

آیا رنگ لباس فروشنده باعث افزایش فروش می شود؟

لباس افراد به صورت چشم گیر در افکار مشتریان تاثیر گذار میباشد و شخصیت و پرستیژ کاری افراد را حفظ و افزایش میدهد.برای مثال رنگ قرمز برای انسان ها و حیوانات یک رنگ قوی به حساب می آید. رنگ قرمز به معنای قدرت و تسلط در بسیاری از فرهنگ هاست. بدین جهت میباشد که کروات قرمز در کارکنان هتل مرسوم میباشد.

چه شلواری برای خانوم ها در اداره مناسب است

لباس کاری مناسب فروش را چندین برابر میکند

مرجع های مناسبی برای دریافت اطلاعات کافی در مورد نوع پوشش فروشندگان و تاثیر انها در فروش وجود دارد. طی مطالعات باران دخت به نتایجی دست یافته ایم که به اختصار توضیح خواهیم داد.  لباس خیلی مهم‌تر از آن است که مورد غفلت قرار گیرد. اعتبار حرف اول را میزند، خوش لاس بودن و شیک پوش بودن افراد باعث ایجاد یک نوع احساس اعتبار بخشی در میان افراد باعث ایجاد اطمینان میان جوامع میشود و در نهایت این اعتماد باعث افزایش میزان فروش برای یک برند و فروشگاه میشود.

یک شخص خوش‌لباس در محل کار شایسته‌تر، باهوش‌تر و قابل اعتمادتر به نظر می‌آید. وقتی از همه جهت فوق‌العاده به نظر برسید، مردم بیشتر به قضاوت‌هایتان اعتماد می‌کنند.

زیورآلات و سایر جزئیات از جمله کمربند، کراوات، جواهرات، جوراب و کفش هم مهم هستند. همیشه از یک کیف تمیز و زیبا استفاده کنید.

آراستگی بسیار مهم است. وقتی افراد به سرتان نگاه می‌کنند، فقط مو، سر و گردنتان را می‌بینند و بر این اساس فورا درجه قابل‌اعتماد بودنتان را مشخص می‌کنند.

افراد در 4 ثانیه اول ملاقات با افراد تفکراتی در خود دارند که به اسانی به وجود میاید و در این چهار ثانیه نظراتی راجع به افراد میدهند. و در ثانیه های بعدی نظرات خود را اثبات میکنند و این نظرات نهایی میشود به همین دلیل برای فروشندگان مهلت اثر گذاری بسیار کم است که این اثر گذاری با پوشش مناسب و شیک قابل انجام میباشد

لباس کاری مناسب فروش را چندین برابر میکند

نکاتی در مورد مانتو شلوار مناسب بانوان فروشنده

فروشندگان در 4 ثانیه اول ملاقات با مشتری های یک فروشگا، تاثیر بسیار زیادی بر روی خریدار میگذارندو در این چهار ثانیه تصویر ذهنی در وجود خریدار پدیدار میشود همچنین مشتری میخواد این تصور ذهنی را تا پایان خرید خود در ذهن نگه دارد و تغییر پذیری ان به زمان زیادی نیاز دارد، به همین دلیلی این چهار ثانیه بسیار مهم است که نظر مشتری جلب شود و در نهایتبه فروش منجر شود. ظاهر و پوشش فروشنده و ویزیتور پیش از اینکه شروع به صحبت کنید با مشتری حرف می زند و بر روی او تاثیر می گذارد.

مطابقت لباس کار با شغل

مطابق حرفه و شغل خود لباس بپوشید.انتظار شما از پوشش فروشنده یک مغازه شیرینی فروشی با یک تعمیرکار کاملا متفاوت است. اگر این دو نفر لباس خود را با یکدیگر عوض کنند،چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کاملا افراد غیر حرفه ای به نظر می رسند.لباس فروشنده باید مطابق با شغل او باشد.

در همه جای دنیا لباس اداری مناسب برای محل کار، فرم کاملا مشخص و از پیش تعریف شده ای دارد. هر چه قدر محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و کارکنان آن جا نیز رسمی و فرمال تر می شود. و بسته به نوع فروش که فروش لباس است یا لوازم خانه نوع لباس متغییر میشود
مثلا برای حضور در فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری پوشیدن کت شلوار جزو اصول حضور و کار کردن در آن مکان ها است تا حدی که صبح ها و در مکان های عمومی می توان افراد کارمند را با توجه به نوع پوشش آن ها تشخیص داد.

همان طور که  شما هم می‌دانید محیط های اداری در کشور ما به دو دسته رسمی و نیمه رسمی تقسیم می شود.
به جز محل های کار رسمی  که در بیشتر مواقع  خانم ها ملزم به پوشیدن لباس اداری رسمی و ست ( مانند مانتو شلوار اداری به همراه مقنعه ) هستند، بقیه فضاهای کار حالت  نیمه رسمی دارند و با برنامه ریزی و چند دست لباس کژوال و یا نیمه کلاسیک می‌شود چند ست مختلف لباس اداری آماده کرد که هم ترکیب رنگی دلنشینی دارد و هم با لباسی که برای  مهمانی و یا حضور در مراکز خرید به تن می‌کنید متفاوت است.

فروش مانتو شلوار مناسب فروشندگان در باران دخت

بانوان محترم در نظر داشته باشند گروه باران دخت برتین فروشگاه و برند معتبر فروش مانتو شلوار اداری و کاری میباشد که در سراسر ایران نمایندگی دارد . شما میتوانید به صورت تلفنی و یا انلاین سفارش خود را ثبت و در اسرع وقت لباس خود را تحویل بگیرید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه