مانتو شلوار کار برای هتل
مانتو شلوار کار برای هتل

مانتو شلوار کار برای هتل

در این مطلب از باران دخت به برسی لباس کار، کارمندان خانوم هتل در برندها و هتل های مختلف در شهر ها و ساخت های مختلف میپردازیم. مشتریان یک هتل شما را بر اساس ظاهرتان قضاوت می‌کنند. ۹۵ درصد تاثیر اولیه بر دیگران به نوع لباس و آراستگی‌ افراد بستگی دارد، زیرا لباس و مانتو شلوار برای بانوان ۹۵ درصد چیزی است که دیگران از شما می‌بینند.

مانتو شلوار کار برای هتل

معمولا برند های معتبر برای کارگنان خود ظاهری شیک و مشتری پسند را اتخاب میکنند چراکه مشتریان را سوق به خرید بیشتر میدهد. افراد برتر سازمان را الگو قرار دهید. مردم دوست ندارند با افرادی با ظاهر متفاوت کار کنند و آن‌‌ها را ترفیع نمی‌دهند. یکی از روش ها الگو برداری میباشد بهتر است سازمان ها و یا هتل هایی که مرتبط با شما کار میکنند و در این عرصه موفق هستند را الگو قرار دهید و نوع پوشش را بر اساس انها تایین نماید . اگر روش خاصی در لباس پوشیدن دارند، همان روش را به کار گیرید. روش پوشش برای کارمندان هتل را بشناسید و از آن‌ها سرپیچی نکنید.

بعضی افراد می‌گویند «دیگران نباید مرا از روی ظاهرم قضاوت کنند»؛ اما حقیقت این است که شما دیگران را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنید،  و این رابطه در عکس نیز صادق میباشد و دلیل محکم برای این امر وجود ندارد.

مطابقت لباس کار با شغل

مطابق حرفه و شغل خود لباس بپوشید.انتظار شما از پوشش فروشنده یک مغازه شیرینی فروشی با یک تعمیرکار کاملا متفاوت است. اگر این دو نفر لباس خود را با یکدیگر عوض کنند،چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کاملا افراد غیر حرفه ای به نظر می رسند.لباس فروشنده باید مطابق با شغل او باشد.

در همه جای دنیا لباس اداری مناسب برای محل کار، فرم کاملا مشخص و از پیش تعریف شده ای دارد. هر چه قدر محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و کارکنان آن جا نیز رسمی و فرمال تر می شود. و بسته به نوع فروش که فروش لباس است یا لوازم خانه نوع لباس متغییر میشود
مثلا برای حضور در فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری پوشیدن کت شلوار جزو اصول حضور و کار کردن در آن مکان ها است تا حدی که صبح ها و در مکان های عمومی می توان افراد کارمند را با توجه به نوع پوشش آن ها تشخیص داد.

همان طور که  شما هم می‌دانید محیط های اداری در کشور ما به دو دسته رسمی و نیمه رسمی تقسیم می شود.
به جز محل های کار رسمی  که در بیشتر مواقع  خانم ها ملزم به پوشیدن لباس اداری رسمی و ست ( مانند مانتو شلوار اداری به همراه مقنعه ) هستند، بقیه فضاهای کار حالت  نیمه رسمی دارند و با برنامه ریزی و چند دست لباس کژوال و یا نیمه کلاسیک می‌شود چند ست مختلف لباس اداری آماده کرد که هم ترکیب رنگی دلنشینی دارد و هم با لباسی که برای  مهمانی و یا حضور در مراکز خرید به تن می‌کنید متفاوت است.

مانتو شلوار کار رستوران

شلوار خانوم ها برای اداره

ویژگی لباس فرم ارگان ها

مانتو شلوار مناسب فروشندگان

فروشگاه مانتو شلوار مناسب هتل

بارلن دت فروشگاه انلاین فروش انواع مانتو شلوار اداری مناسب بانوان شیک پوش برای کار های دولتی و غیر دولتی، مانند هتل ها، رستوران ها بانوان شاغل در ادارات و شرکت ها در سراسر ایران میباشد که محصولات خود را با بهترین نوع پارچه های موجود در بازار ایران به تولید میرساند. بانوان عزیز میتوانند مدل های لباس فرم را در قسمت فروشگاه سایت مشاهده نمایند. برای خرید مانتو اداری مناسب هتل می تونید به فروشگاه آنلاین باران دخت اعتماد کنید.

لباس کار هتل لباس کار مناسب هتل لباس کار هتل زنان لباس فرم کار هتل لباس فرم هتل مانتو شلوار فرم هتل مانتو شلوار برای هتل لباس کار کارکنان هتل مانتو شلوار مناسب کار در هتل لباس کار مناسب فروشندگان

خرید لباس فرم هتل

کارکنان هتل لباس باید مرتب و با ظاهری آراسته و خوشایند در محل کار حضور داشته باشند. زیرا در انظار مسافران و میهمانان، وضع ظاهر و طرز لباس پوشیدن و تمیز و مرتب بودن پرسنل، بیشتر جلب توجه می‌کند و حتی در روحیه خود کارکنان هتل نیز مؤثر است و سعی می‌کنند همواره خود را فعال و جدی و کوشا و آماده خدمت نشان دهند. در اینجا مسأله نوع و شکل و رنگ لباس پرسنل هتل مطرح می‌شود تا به آن طریق وجه تمایزی بین مسافران و پرسنل وجود داشته باشد، یعنی مأموران و خدمهٔ هتل با داشتن لباس یک دست مخصوص، مشخص و شناخته شوند. در هر هتل به نسبت درجه، کوچک و بزرگی و بنا به سلیقه مدیر هتل یا رئیس خانه‌دای و یا بنا به رسم و سلیقه شهر و کشور، اونیفرم مخصوصی برای کارکنان هتل تهیه می‌شود.

نظرات (1)

[…] لباس کار مناسب هتل برای بانوان انتخاب خوب لباس اداری برای خانوم ها مقنعه مناسب برای محل کار […]

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه