چه کفشی با مانتو شلوار ست کنیم
چه کفشی با مانتو شلوار ست کنیم

چه کفشی با مانتو شلوار ست کنیم

کفش یکی از پوشش های مهم میباشد که در محل ها و جوامع مختلف متفاوت میباشد، در این مطلب از باران دخت به برسی کفش های مناسب برای پوشش اداری و حضور در محل کار میپردازیم و نمونه ای از این کفش ها را با مدل های عکس به شما ارائه میدهیم

دقت به پوشش بسیار مهم است و نکاتی دارد که در ادامه به ان میپردازیم برای مثال انوم های قد بلد چه کفشی و چه میزان قد از مانتو را انتخاب کنند و یا خانوم های قد کوتاه چه کفشی انتخاب کنند …. با ما همراه باشید.

کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری

کفش یکی از پوشش های  چشمگیر در استایل و نشان­‌دهنده شخصیت افراد میباشد . خانم‌­های خوش استایل همیشه به کفش‌­هایی که می‌­پوشند، اهمیت می‌دهند. این اهمیت به خصوص در مورد ست مانتو بلند٬ دو برابر می‌شود. در همچین ستی تمرکز از لباس های بزرگ‌تر مثل شلوار٬ به سمت کفش می‌رود. بنابر این اگر کفش مناسبی برای مانتو بلند یا پیراهن خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما دیده‌ می‌شود. در این نوشته با معرفی کفش‌های مناسب مانتو بلند به شما کمک کنیم تا متوجه شوید به مانتو بلند چه کفشی میاد و متناسب با اندام و استایل خودتان بهترین کفش را انتخاب کنید.

چه کفشی با مانتو شلوار هماهنگ کنیم چه کفشی با مانتو شلوار ست کنیم مدل کفشی که با مانتو شلوار ست کنیم چه کفشی با مانتو شلوار اداری ست کنیم

کفش پاشنه‌دار و مانتو شلوار اداری

به طور معمول بانوان با استایل ها و نوع پوشش اداری و رسمی برای حضور در محل کار از کفش های پاشنه بلند استفاده میکنند. . خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌‌هایی است که به هنگام ساخت استایل و روبرو شدن با این چالش که به مانتو بلند چه کفشی میاد و این مورد باعث میشود کفش هایی زیادی را تست کنند. تقریبا همه خانم‌ها در کمد خود یک جفت کفش پاشنه‌دار دارند.

اگر می‌خواهید برای محل کار با توجه به نیاز برای رفت امد و پویایی در محل کار از کفش پاشنه‌دار استفاده کنید، کفش‌های پاشنه کوتاه یا تخم مرغی بهترین انتخاب برای شما هستند. دومین آیتمی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، کفش‌های پاشنه بلند هستند. قبلا خانم‌های ایرانی بیشتر کفش‌های پاشنه بلند را در مهمانی و مراسم‌های خاص می‌پوشیدند اما حالا اگر از آنها بپرسید که برای ست کردن در سایر استایل‌ها‌ از جمله استایل کژوال به مانتو بلند چه کفشی میاد، جواب آنها کفش پاشنه بلند است. زیرا همانطور که می‌دانید در استفاده از این مدل کفش‌ها محدودیتی وجود ندارد. بنابراین شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید مانتو بلند جلو باز یا بسته را با کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب به استایل خود بدهید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه