کارخانه پوشاک در خراسان

کارخانه پوشاک در خراسان

کارخانه پوشاک در خراسان

زمانی که قصد خرید عمده برای شرکت یا اداره را داریم، همیشه بهتر است از تولیدکنندگان بومی خرید کنیم تا حمایت کوچکی از آن ها کرده باشیم. با خرید از کارخانه‌ها و تولیدکننده های داخل استان، پول به گردش افتاده و باعث رفاه بیشتر مردم آن شهر و استان و در نهایت خود آن شرکت یا اداره خواهد شد.

کارخانه پوشاک در خراسان

اگر به دنبال مانتو شلوار اداری برای کارکنان خود هستید، برند باران دخت با پیشرفته ترین دستگاه های برش و دوخت و با داشتن خیاط های حرفه ای با سابقه بیش از 20 سال می تواند بهترین مدل ها رو برای شما طراحی و آماده کند. کارخانه باران دخت در استان خراسان شمالی و در شهرستان شیروان واقع شده و بیش از 80 نیروی کار به طور مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می باشند.

کارخانه باران دخت

تولیدات کارخانه پوشاک باران دخت در خراسان شمالی

باران دخت در حال حاضر انواع مانتو و شلوار اداری را تولید و عرضه می کند. بیش از 50 مدل مانتو اداری را در دست تولید دارد که بیشتر آن ها توسط طراحان باران دخت طراحی شده است. محبوب ترین مدل های باران دخت در حال حاضر مدل چهار دکمه طلایی و فرم کرپ کتی است که از استقبال بی نظیر مشتریان بهره‌مند شده‌اند.

باران دخت با داشتن جدیدترین دستگاه CNC دنیا و خیاط های حرفه ای، قادر به دوختن هر گونه پوشاک مانند کت و شلوار مردانه، شومیز، پیراهن و … است و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

کارخانه پوشاک در خراسان

نحوه خرید از کارخانه پوشاک باران دخت

برای خرید از باران دخت فقط کافیست فرم ثبت سفارش را پر کرده و ارسال کنید. همچنین می توانید با شماره دفتر پخش باران دخت تماس بگیرید و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را نهایی کنید. شماره تماس ثبت سفارشات: 02191306454

خرید آنلاین سایت باران دخت نیز فعال بوده و قیمت ها همیشه آپدیت هستند. به راحتی می توانید از این طریق هم خرید کنید.

کارخانه پوشاک در خراسان – خوب یا بد؟

بعضی از افراد اعتقاد دارند دوخت و برش تولیدی های تهران بسیار بهتر از شهرستان های کشور است و ترجیح می دهند خریدهای خود را از تهران سفارش دهند. این عقیده در برخی موارد درست است. چون معمولا در تهران به علت اینکه تولیدی ها و کارخانه های پوشاک از دستگاه های بروز استفاده می کنند، نتیجه بهتری هم میگیرند. اما در شهرستان ها هنوز در اکثر تولیدی ها به روش های سنتی و با دستگاه ها و چرخ های قدیمی اقدام به دوخت و تولید پوشاک می کنند و به همین دلیل ممکن است کیفیت دوخت کمی پایین باشد. اما باران دخت با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و خیاط های حرفه ای و باتجربه توانسته کیفیتی بالاتر از استاندارد داشته باشد. به طوری که تمامی محصولات باران دخت دارای گارانتی شش ماهه تعویض هستند.

مشتریان کارخانه پوشاک باران دخت

 باران دخت با بیش از صدها شرکت دولتی و خصوصی همکاری داشته و دارد. از جمله مشتریان باران دخت می توان به بانک ملی، سامسونگ، بانک حکمت، ذوب آهن اصفهان و … اشاره کرد.

تفاوتی ندارد شرکت شما به یک دست مانتو و شلوار اداری نیاز دارید یا هزار دست. در هر شکل ما در باران دخت آماده ایم تا سفارشات شما را به شکل تضمینی آماده کرده و تحویل دهیم.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه