اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید و یا به تازگی تصمیم گرفته اید فروشگاه مانتو راه اندازی کنید و به دنبال خرید عمده مانتو اداری هستید، این صفحه برای شماست.

باران دخت یکی از بزرگترین تولیدکننده های مانتو و شلوار اداری در ایران است که با داشتن حدود 200 نفر پرسنل به صورت مستقیم، به صورت روزانه 500 دست فرم اداری تولید می کند و به همین دلیل بهترین گزینه برای همکاری با فروشگاه ها و بازاریابان در زمینه پخش و فروش مانتو و شلوار اداری است.

برای خرید عمده فرم اداری کافیست با شماره 09128894203 تماس بگیرید و یا به همین شماره در واتساپ پیام دهید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت عمده مانتو اداری

قیمت عمده مانتو شلوار اداری معمولا 20 تا 30 درصد کمتر از قیمت فروش تک است. از آنجایی که قیمت ها با توجه به نوسانات ارز و تورم همواره تغییر می کند، شما می توانید با مراجعه به صفحه مانتو شلوار اداری قیمت های بروز انواع فرم های اداری را مشاهده کنید. برای بدست آوردن قیمت فروش عمده مانتو اداری کافیست همان قیمت ها را 20 تا 30 درصد کاهش دهید.

البته با تماس با شماره همراه 09128894203 می توانید قیمت دقیق و بروز سفارشات عمده را از ما بگیرید.

نحوه خرید عمده مانتو اداری

بعد از انتخاب مدل های دلخواه، پیش فاکتور برای شما صادر خواهد شد که در صورت تایید و پرداخت مبلغ، بار شما آماده شده و در کمتر از 72 ساعت کاری ارسال می شود.

در صورتی که مدل انتخابی شما موجود نباشد، با توافق و هماهنگی شما در خط تولید قرار گرفته و دوخته و آماده می شود.

نحوه ارسال سفارشات عمده مانتو شلوار اداری

در بیش از 90 درصد مواقع ما بار مشتری عزیز را با باربری ارسال می کنیم. در صورتی که روش ارسال دیگری مثل تیپاکس و … را بخواهد ما نیز با همان واسط ارسال می کنیم. البته تجربه به ما نشان داده برای سفارشات عمده و بارهایی که حجم بالایی دارند، بهترین روش ارسال باربری است.