کارخانه پوشاک باران دخت بیش از ۲۱ سال است که به طور تخصصی در حال تولید فرم اداری است و توانسته با تکیه بر تجربه و علم مدیران خود به یکی از سه تولید کننده بزرگ فرم اداری در ایران تبدیل شود. پایه های اولیه کارخانه باران دخت در سال ۱۳۷۹ بنا نهاده شد و تا به امروز هزاران مشتری تک و سازمانی به ما اعتماد داشته و ما نیز تمام تلاش خود را کرده ایم تا رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

برند باران دخت

شرکت باران دخت آرسته البسه به شماره ثبت ۲۰۴۳ و با نام تجاری باران دخت دارای ۳ کارگاه تولیدی در کشور است. دو کارگاه در تهران با حدود ۱۲۰ پرسنل مشغول به کار است و کارخانه پوشاک باران دخت در استان خراسان شمالی و در شهرستان شیروان در آذرماه ۱۴۰۱ افتتاح شد که در حال حاضر حدود 100 نفر به طور مستقیم در کارخانه مشغول به کار هستند.

تصاویری از کارخانه پوشاک باران دخت:

از آنجایی که باران دخت یکی از برترین و بروزترین کارخانه های پوشاک در کشور است، تمام سعی خود را کرده تا از دستگاه های بروز و تمام اتوماتیک استفاده کند تا علاوه بر سرعت در انجام کار کیفیت کار نیز در بالاترین حد ممکن باشد.

به طور مثال دستگاه برش پارچه که به صورت لیزری و بر اساس الگو برش پارچه ها را انجام می دهد، فقط در تعداد معدودی از کارخانه های پوشاک داخل کشور وجود دارد که باران دخت توانسته با افتخار یکی از آن ها را تهیه کرده و برای برش دقیقتر و سریعتر پارچه ها از آن استفاده کند.

همچنین در کارخانه باران دخت برای دوخت جیب مانتو از دستگاه فیلتودوز استفاده می شود که بروزترین دستگاه موجود در بازار ایران است که دوخت جیب را با دقتی بسیار بالا و بدون خطا انجام می دهد. همچنین استفاده از این دستگاه باعث شده تا نخ جیب هیچ موقع باز نشود و خیال مشتری از این بابت کاملا راحت باشد.

باران دخت یک برند ثبت شده است و همچنین باران دخت در طول فعالیت خود مفتخر به دریافت تقدیرنامه های زیادی شده است که چند نمونه از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

باران دخت با تکیه بر علم و تجربه ۲۰ ساله خود روز به روز بهتر از قبل می شود و استخدام بیش از ۸۰ نفر در سال ۱۴۰۱ گواه این قضیه است که توانسته‌ایم با حفظ کیفیت، جایگاه خود را در بازار حفظ و ارتقاء بخشیم. امید داریم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و به لطف پروردگار، پرسنل باران دخت را در سال ۱۴۰۳ به بیش از ۵۰۰ نفر برسانیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با کمک و همراهی شما مشتریان عزیز باران دخت

مشتریان زیادی به باران دخت اعتماد داشتند و دوخت فرم اداری پرسنل خود را به باران دخت سپرده‌اند. از جمله مشتریان بزرگی که به ما اعتماد داشتند می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

 

مشتریان باران دخت