انواع پارچه برای اندام های مختلف
اندام خانم ها

انواع پارچه برای اندام های مختلف

 

پارچه چسبان:

مناسب مدلهای تنگ برای اندام متناسب با رنگهای شادوزنده.

پارجه بدن نما:

مناسب مدل های فانتزی/شب و عروس /لباس زیرزنانه

پارچه اهاردار:

مناسب اندامهای لاغر و متوسط برای پوشانیدن گونه های مختلف لاغری ها و چاقی ها و همچنین برای لباسهای فانتزی در افراد لاغر با رنگهای شاد و زنده و در افراد چاق با رنگهای تیره و مات مناسب میباشد.

پارچه ساده :

مناسب اندامهای گوناگون اگرشخص لاغر باشد رنگ شاد و زنده و اگر چاق باشد رنگهای مات و بهترین کار تزیینات روی پارچه ساده میباشد و برای تمام لباسهای رسمی و ساده قابل استفاده اند.

پارچه نقش دار:

مناسب مدلهای چیندار برشدار با رنگهای مختلف

پارچه نقش دارریز:

مناسب اندام چاق /بدون چین /و یا برش بصورت عمودی و در رنگهای مات و تقریبا تیره

پارچه نقش دار درشت:

مناسب اندام لاغر همراه چین و برش دار بصورت افقی / رنگهای شاد و روشن

پارچه راه راه:

مناسب مدلهای اسپرت و یا اگر جنس پارچه الگانت و رسمی باشد مناسب مدلهای فانتزی می باشد. برای مانتو شلوار اداری نیز از این نوع پارچه استفاده می شود.

پارچه راه راه باریک:

مناسب اندام چاق است وراه راه عمودی با استفاده از برشهایی که این فرم را تشدید کند می تواند با رنگهای مات و یا تیره مفید باشد.

پارچه چهارخانه:

مناسب انواع مدلها/جنس پارچه مناسب فصل های مختلف. اگر زمستانی باشد لباس های اسپرت و رسمی/کت و دامن و اگر تابستانی باشد مناسب بلوز و پیراهن مردانه است.

پارچه چهارخانه ریز:

مناسب اندام چاق با رنگهای تیره و مات میباشد.

چهارخانه درشت:

مناسب اندام لاغر با رنگهای روشن و شاد می باشد.

پارچه اهار دار:

پارچهای اهاردار خطوط اندام را آنچنان که هست نمایان نمی سازند و این مسلم است. زیرا که این قبیل پارچه ها به اصطلاح روی تن نمیخوابند. با وجود اینکه گاهی با استفاده ازاین نوع پارچه ها میتوان عیوب اندام را مخفی نگاه داشت ولی به نوعی نیز اندام را درشت تر از آنچه که هست جلوه میدهند.

پارچه چسبان:

این نوع پارچه ها دارای دو خاصیت میباشند بدین طریق هرگاه آنها را به فرم مستقیم یا استوانه ای شکل بدوزید/خطوط خارجی اندام را به طور وضوح نشان داده اید و برای مثال لباسی با پارچه ژرسه چسبان/ پوشنده لاغر خود خودرا لاغرتر و پوشنده چاق را چاق تر نشان میدهد.

پارچهای بدن نما:
پارچه های بدن نما مانند حریر/شیفون وغیره را میتوان چین دار ودراپه دوخت ولی باید ادغان داشت که با استفاده ازاین نوع پارچها خطوط اندام کاملا واضح مشخص و به چشم می ایند. بنابراین عاقلانه نیست که از این قبیل پارچه ها برای پنهان کردن چاقی بیش از حد پوشنده استفاده شود و یا ان را برای خانمی با اندام بسیارلاغر به کارببریم.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه