چروک فرم اداری – چرا مانتو شلوار اداری چروک می شود
چروک لباس

چروک فرم اداری – چرا مانتو شلوار اداری چروک می شود

فرم اداری از جمله لباس هایی است که تقریبا هرروز می پوشیم. به همین دلیل چروک نشدن آن خیلی مهم است. واقعا چه کسی حوصله دارد هرروز مانتو اداری را اتو بزند! چروک شدن مانتو شلوار اداری دلایل مختلفی دارد که در این مقاله به برخی از آن ها می پردازیم.

چروک لباس قسمت جلوی مانتو و لباس فرم

یکی از دلایلی که این امر اتفاق می افتد لایی پرشین که جهت آهار جلو کت چسبیده می شود با دستگاه های معمولی و بی کیفیت انجام می شود. اگر خواستید چروک لباس اتفاق نیافتد اولا از یک برند ، مستقیم خرید کنید زیرا قدرت خرید جنس خوب و دستگاه های پیشرفته را دارد و دستگاه هایی که این لایی چسب را می چسباند گران و فقط برند های مطرح آن را دارند و باران دخت با دستگاه های تمام صنعتی دوخت مانتو و شلوار ها را به طور صنعتی می دوزد و این امر باعث می شود تا جلو مانتو و شلوار ها چروک نمی شوند و تا یک سال تمام و حتی بیشتر عمر می کنند

هر برندی برای این که زیر سوال نرود و هویت آن مهم می باشد از بهترین امکانات برای هر محصول استفاده می کنند تا رضایت مشتری خود را به دست آورند.

نکات منفی و مثبت لایی و آستر در چروک لباس

برخی از خانم ها مخالف این هستند که مانتو لایی یا آستر داشته باشد و فکر می کنند این امر باعث می شود تا مانتو برای فصل های بهار و تابستان گرمای زیاد تری نسبت به فرم های اداری دیگر تولید کند اما این تصور که گرما توسط مانتو 100 درصد تولید می شود اشتباه و میزان ناچیزی را در بر می گیرد، بهتر است بدانید لایی تاثیر بسزایی در ثبات و صاف ایستادن مانتو فرم ایجاد می کند و همچنین  آستر از گیر کردن لباس فرم به لباس راحتی جلوگیری می کند.

لایی و آستر خوب چروک لباس را نیز کاهش می دهد.

اتو کشی بعد از هر شست و شو 

بعد از شست و شوی لباس استفاده از اتوی بخار یکی از نکات مهم در ثبات و چروک نشدن آن می باشد اتو کشی پی در پی و منظم یکی از دلایل مهم در چروک لباس می باشد.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه