استایل و پوشش مانتو شلوار وکلای خانم
استایل و پوشش مانتو شلوار وکلای خانوم

استایل و پوشش مانتو شلوار وکلای خانم

در این مطلب لازم دانستیم در مورد شغل بزرگ و کارامد وکالت و همچنین نوع پوششی(مانتو شلوار وکلای خانم) که وکلای ما در کشور عزیزمان دارند بحث و به معرفی پوشش های مناسب بانوان در این شغل بپردازیم. شغل های مختلف به دلیل جایگاه اجتماعی وحرفه ای که دارند نیازمند این هستند که به رعایت برخی نکات در پوشش و رفتارخود بپردازند.

لباس فرم اداری برای وکیل

لباس کار پوششی است که افراد در محل کار خود از ان استفاده میکنند و این نوع پوشش ها در افراد با سلیقه ها و حرفه های مختلف متفاوت میباشد. این نکته تا جایی اهمیت دارد که تفاوت افراد با یک دیگر را مشخص میکند برای مثا پوشش یک وکیل را نمیتوان با فردی که فروشگاه مدریت و یا کار میکند مقایسه نمود و انتظاری که افراد از یک وکیل در این حوزه کاری دارند متفاوت میباشد و در مسائلی چون حق وکالت نیز تاثیر گذار میباشد

 به طبع انتظاری که از وکلا میتوان داشت این است که کت و شلوار اداری , مانتو اداری با استایل رسمی را مورد استفاده قرار دهد.

مانتو شلوار فرم وکیل لباس بانوان وکیل لباس و استایل وکیل خانوم لباس فرم وکلای خانوم

استایل و پوشش مانتو شلوار وکلای خانم

بانوان وکیل با توجه به رسمی و اداری بودن شغلشان به طبع باید از لباس ها و مانتو شلوار با فرم رسمی و اداری استفاده نماییند. و ان پوشش میتوان ارزش گذاری در اعتبار انها باشد و لطمه ایی به شغلشان وارد ننماید. پوشش و استایل یکی از اهداف سایت باران دخت برای بانوان میباشد که این اعتبار میتواند با رعایت نکاتی در پوشش و دوخت لباس محقق شود.

پوشش افراد علاوه بر زیبایی فرد میتواند در مواردی چون اقتدار افراد، افزایش درامد و به جهت اقتصادی بالا بردن توان مالی برند، افرایش میزان اعتماد به نفس و تعامل با افراد را محقق سازد. هموار پوشش افراد تاثییر بسیار بالایی در ذهنیت افراد داشته است.

هر حرفه ای دارای لباس پوشیدن خاصی است و افرادی که به حرفه خاصی تعلق دارند، با توجه به پوشش خود شناخته می شوند. مانند پزشکان توسط پیش بندهای سفید خود ، مهندسان توسط کلاه ایمنی خود و غیره شناخته می شوند. به این ترتیب وکلا با لباس سیاه و سفید خود شناخته می شوند. اگرچه رنگ لباس وکیل همان است که وکلا دارای کد لباس هستند که از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.
اعتقاد بر این است که وکلا در مقایسه با سایر مشاغل دارای یکی از شیک ترین کدهای لباس هستند. وکلا به عنوان یکی از بهترین افراد حرفه ای در نظر گرفته می شوند. در حالی که در برخی از کشورها مانند کانادا لباس وکلا لباس قرمز و سفید است. اما در بیشتر کشورها ، کد لباس سفید و سیاه است.
در برخی از کشورهای اروپایی ، وکیل از کت سنتی بال سیاه روی لباس خود استفاده می کند. در کشورهایی مانند هند ، مردان و زنان وکیل از این پوشش پیروی می کنند. اکثر وکلای سراسر جهان ، مانند وکلای Blue Cross Ltd ، از لباس رسمی در ترکیب رنگ خاموش استفاده می کنند.

وکلا با توجه به این که تایم زیادی در جلسات و دادگاه ها مکیگذرانند همچنین زمانی را اختصاص میدهند به دفتر کار خود به طبع دارای پوشش های مختص به این شرایط هستند . که این ها را باتوجه به راحتی در لباس کار و رسمی و شیک بودن انتخاب میکنند.

وکیل خانوم و لباس فرم اداری لباس های شغل وکالت برای بانوان لباس وکلای زن لباس فرم اداری برای شغل وکیل

یک وکیل چطور لباس می‌پوشد؟ 

لباس فرم یک خانوم وکیل بسیار مهم است  تاثیر بسزایی در رفع مشکلات حقوقی دارد، وقار و جذبه وکیل میتواند مخاطبان خود را برای دادرسی جذب نماید و اطمینان را به افراد ببخشد.

اهمیت داشتن پوششی مناسب در محل کار به‌گونه‌ای که با شغل و یا صنفی که در آن فعالیت می‌کنیم، بر کسی پوشیده نیست.  پوشش ما می‌تواند نقش بسیار کلیدی را در روابط حرفه‌ای ما بازی کند، شما شخصیت خود را بالباستان معرفی می‌کنید.
 پوشش مناسب و در شان کار این را به افراد نشان میدهد که شما در کار خود جدی و محکم هستید.

رنگ سیاه و سفید به طور تصادفی انتخاب نمی شود. منطقی معتبر در پشت کد رنگ سیاه و سفید برای وکلا وجود دارد. در فوریه 1685 ، پادشاه چارلز دوم درگذشت. مردم با پوشیدن یک لباس سیاه و سفید به عزاداری در مرگ او پرداختند. از آن زمان این لباس مخصوص وکلا طراحی شد. اگر تصاویر قبلی را ببینیم ، می توانیم افرادی را پیدا کنیم که از کلاه گیس و جلیقه استفاده می کردند و برای ناشناس ماندن به وکلا و قضات استفاده می شد. ما می توانیم این لباس را در عکس های قدیمی پیدا کنیم. از آن زمان لباس سفید و مشکی تبدیل به یک لباس رسمی برای وکلا شد.

لباس فرم کارمندان

رنگ مناسب مانتو شلوار اداره

 

لباس فرم اداری برای شغل وکیل

استایل مناسب وکلای خانم

لباس های بانوان در این حرفه معمولا پیچیده تر از لباس آقایان میباشد و دارای کد مشخص میباشد. و در هر کشور با توجه به قوانینی که دارند متفاوت میباشد.

این لباس ها برای قرارهای مختلف متفاوت میباشد برای مثال برای قرارهای رسمی در دادگاه از مانتو اداری و مفنعه استفاده میشود. رنگ های مشکی، خاکستری و سرمه ای رنگ های مناسبی می باشد. در مواقع غیر رسمی و ملاقات با موکل نیز می توانند از مانتو های غیر رسمی تر با جنس هایی مانند کرپ ، شانتون و یا کتان و همچنین شلوار پارچه ای یا کتان در رنگ های خنثی استفاده کنید.

استفاده از کیف و کفش چرم در رنگ های مشکی یا قهوه ای برای بانوان در این شغل پیشنهاد میشود به همراه کفش های رسمی با رنگ قهوه ای.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه