انواع مدل مانتو رسمی و اداری
مانتو اداری

انواع مدل مانتو رسمی و اداری

تنوع طرح و رنگ مانتو های رسمی بسیار بیشتر از مانتو شلوار اداری است و البته این تنوع در طرح و رنگ آن می تواند با انواع مدل های مانتو شلوار مجلسی برابری کند با این تفاوت که حفظ استایل رسمی و دوری از المان های پر زرق و برق در دوخت این نوع مانتو شلوار در نظر گرفته می شود.

تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری

 

مانتو شلوار  رسمی یک پوشش برای حفظ استایل رسمی فرد و ایجاد شان مناسب کار می باشد و در عین حال می تواند او را شیک و زیباتر نشان دهد. در دوخت مانتو شلوار های رسمی مدل های مختلف به کار برده می شود از جمله مدل هایی که در یقه، شلوار و آستین آنها است در حالی که همان ‌طور که در قبل و در مقوله مانتو شلوار های اداری به آن پرداختیم؛ انواع مانتو شلوار اداری از دوخت ساده برخوردارند و اکثراً پایین آستین یا پایین شلوار آن ها به صورت ساده دوخته می شود.

ست مانتو شلوار - لباس اداری - مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - باران دخت

همانطور که گفتیم استفاده از جنس گیپور یا حریر دوخت مانتو شلوار های اداری کاربرد ندارد این در حالی است که در دوخت مانتو شلوار رسمی انواع پارچه های حریر یا گیپور به کار گرفته می شود و نکته ای که در دوخت آن ها وجود دارد حفظ استایل شیک و رسمی آنها است.

مدل مانتو های رسمی در انواع مدل های مانتو دامن، مدل مانتو سنتی و مدل کار شده مرسوم هستند. خیلی از بانوانی که به مهمانی های کاری دعوت می شوند از این نوع مدل مانتو شلوار استفاده می کنند و میتوان گفت مانتو شلوار های رسمی مدلی مابین مانتو شلوار اداری و مانتو شلوار مجلسی هستند.

پر طرفدار ترین مانتو شلوار اداری

یکی از پرطرفدار ترین مانتو شلوار های رسمی، مانتو شلوار رسمی سنتی می باشد و بانوان با پوشیدن این مدل مانتو و شلوار رسمی وقار و اصالت خود را نشان می ‌دهند، در دوخت مانتو و شلوار  سنتی عموما استفاده از پارچه های سنتی در قسمت آستین، یقه یا پایین مانتو کاربرد دارد حتی می تواند قسمت بالای مانتو تماما از جنس پارچه سنتی باشد و بقیه قسمت های مانتو از جنس ساده دوخته شده باشد. مانتو سنتی می ‌تواند با دامن هم استفاده شود در این صورت قسمت هایی از دامن نیز به صورت سنتی کار خواهد شد.

مدل مانتو اداری- لباس اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری - باران دخت

در مانتو شلوار سنتی قسمت شلوار می تواند به صورت ساده باشد یا اینکه پارچه سنتی در قسمت پایین شلوار کار شده باشد، در این صورت به طور معمول پاچه شلوار کاملاً تنگ و چسبیده دیده می شود که یادآور لباس سنتی بانوان جنوب کشور است. برخی از بانوان که اقدام به پوشیدن مانتو و شلوار رسمی سنتی می کنند شال سر خود را نیز مانند قسمت ‌های سنتی پارچه انتخاب می‌کنند تا هماهنگی لازم برقرار شود، یک مدل دیگر برای دوخت مانتو شلوار رسمی و سنتی این است که مانتو را به شکل پیراهنی ساده تا پایین پا می دوزند و یک جلیقه ی طرح سنتی یا یک کت طرح سنتی روی آن می پوشند. استفاده از شلوارهای پاچه گشاد یا تمام گشاد با رنگ یکدست در زیر مانتو و شلوار رسمی سنتی دیده می شود.

مانتو شلوار اداری باران دخت

مانتو اداری برای خانم های کارمند و شاغل در اماکن اداری و یا حتی رستوران ها و هواپیمایی ها مدل های مختلفی دارد. بسیاری از زنان کارمند به دلیل مشغله زیاد کاری نمی توانند زیباترین مدل مانتو اداری و رسمی را برای خود انتخاب کنند. شما قبل از خرید مانتو اداری باید بدانید که مدل مانتو اداری و رسمی را برای چه شغلی می خواهید. در این قسمت از باران دخت  مدل های شیک مانتو اداری و رسمی 2020 را برای خانم های کارمند قرار داده ایم. مدل مانتو مهماندار هواپیما و مدل مانتو اداری برای مدیران و معلم ها و مدل مانتو رسمی ویژه زنان شاغل را در پایین ببینید.

 

مدل مانتو اداری- لباس اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری - باران دخت ست مانتو شلوار - لباس اداری - مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - باران دخت تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری ست مانتو شلوار - لباس اداری - مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - باران دخت قیمت لباس اداری - لباس فرم اداری - قیمت مانتو شلوار اداری - مانتو های شیک اداری - باراندخت مدل مانتو اداری- لباس اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری - باران دخت تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری تولیدی مانتو شلوار اداری فرم اداری لباس فرم اداری زنانه قیمت مانتو اداری مانتو فرم اداری مانتو شلوار اداری باران دخت مجری فروش تخصصی انواع لباس فرم اداری ، ست مانتو شلوار اداری ، فرم اداری ست مانتو شلوار - فرم اداری - لباس اداری - مانتو اداری - باران دخت مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - ست مانتو شلوار اداری - باران دخت لباس فرم اداری شیک - باران دخت مانتو شلوار اداری - باران دخت

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه