برش cnc تمام اتوماتیک پوشاک
انواع دستگاه cnc تمام اتوماتیک:

برش cnc تمام اتوماتیک پوشاک

با پیشرفت علم و تکنولوژی قیچی های برقی دستی جای خود را به دستگاه برش پارچه cncتمام اتوماتیک دادند. این دستگاه برش دقیق و منظمی را روی پارچه به صورت اتوماتیک ایجاد می کند. که کیفیت پارچه را از نظر برش بالا می برد. با استفاده از دستگاه برش تمام اتوماتیک در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در تولیدی های صنعتی استفاده از این دستگاه بسیار کارآمد می باشد که در افزایش تولید و بازدهی در کمترین زمان ممکن نیز مؤثر است.

انواع دستگاه cnc تمام اتوماتیک:

انواع دستگاه cnc تمام اتوماتیک:

دستگاه برش cncتمام اتوماتیک به دو دسته:

  1. دستگاه برش تمام اتوماتیک تیغه ای
  2. دستگاه برش تمام اتوماتیک لیزری تقسیم می شود.

هر کدام از دستگاه های مذکور قابلیت و توانایی های خاص خود را دارا می باشد که به شرح آن می پردازیم.

دستگاه-برش

دستگاه برش تمام اتوماتیک لیزری:

دستگاه برش لیزری، برش پارچه را به صورت لیزر و یا سوزاندن انجام میدهد. سرعت عمل این دستگاه بسیار بالا بوده و برای تولید کارهای متنوع و مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کارهای متنوع از قبیل، حکاکی و برش روی صنایع پوشاک، کیف و کفش می باشد. ازمعایب این دستگاه می توان به قادر نبودن به برش چندین لایه پارچه اشاره کرد.

دستگاه برش لباس باران دخت

دستگاه برش اتوماتیک تیغه ای:

همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه به صورت تیغه ای عمل برش روی پارچه را انجام میدهد. سرعت عمل این دستگاه نیز بسیار بالا بوده و کارها را به سرعت و عرض چند روز پیش میبرد. کاربرد دستگاه برش تیغه ای، این گونه است که الگوی برش توسط فلش به دستگاه وارد می شود، و به این صورت پارچه را برش میدهد.

فواید برش پارچه با لیزر:

دلایل بسیاری جهت استفاده از لیزر برای برش پارچه وجود دارد. که متخصصان آن را به روش سنتی ترجیح میدهند. در ادامه به برخی از این مزیت ها میپردازیم.

انعطاف پذیری: دستگاه برای برش انواع پارچه و ضخامت تنظیم شده است. و دیگر نیازی به قطعات جدید ندارد‌.

دقت در برش: دقت میلیمتری این دستگاه سبب متمایز شدن آن از سایر روش ها شده است.

سرعت برش: سرعت برش در دستگاه cnc تمام اتوماتیک، به گونه ای است که با برش های پیچیده نیز دچار اختلال نمی شود. و تا ضخامت ۱۰میلی متر سرعت معین و ثابتی را اعمال می کند. این مزیت سبب افزایش تولید در مدت زمان کوتاه می شود.

مزیت استفاده از دستگاه برش لیزری:

مقرون به صرفه: دستگاه برش اتوماتیک با دقت بالایی که دارد در کم ترین زمام ممکن، سفارشات بسیاری را قبول و آماده می کند. که در هزینه ها صرفه جویی می کند.

افزایش سفارشات: دستگاه از دقت بالایی برخوردار است. و همین امر سبب می شود که برش های یکدست با هماهنگی روی پارچه اعمال شود‌. که به قبول سفارشات با تعداد بالا می انجامد.

تولید کارهای متنوع: این دستگاه قابلیت برش بر روی انواع پارچه را دارد. بنابراین با ورود به بازار چرم، کیف و کفش می توان به افزایش تولید در طرح های مختلف پرداخت.

 

 

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه