بهترین پارچه برای مانتو اداری ❤️ معرفی 4 نوع پارچه
مانتو اداری

بهترین پارچه برای مانتو اداری ❤️ معرفی 4 نوع پارچه

بهترین نوع پارچه برای مانتو شلوار اداری چیست؟

سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. اگه با باران دخت تا پایان این مقاله همراه باشید به جواب سوال خود می رسید.

موقع خرید مانتو شلوار اداری دچار سردرگمی می شویم که کدوم جنس و مدل مانتو را خریداری کنیم. البته که مدل در نهایت سلیقه شخصی و در بعضی موارد فرم مشخص سازمانی است. اما در مورد جنس پارچه سردرگم می شویم و بین جنس های مختلف و قیمت هایی که دارند کمی مردد شده و احساس نیاز به کمک می کنیم 🙂

در بازار پارچه های مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد که قیمت های مختلفی هم دارند. معمولا قیمت ست مانتو شلوار اداری از 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

از بین پارچه های موجود، ما به شما 4 نوع را معرفی می کنیم که پیشنهاد می کنیم انتخاب نهایی شما نیز از بین یکی از این سه نوع پارچه باشد.

1- پارچه فلورا

معمولا جنس پارچه فلورا موجود در بازار ایرانی است و قیمت مناسبی دارد. این نوع پارچه پرزدهی و آبرفت نداشته و معمولا ایست خوبی در تن دارد. وقتی که این پارچه را لمس می کنید کمی احساس زبری می کنید.

فلورا معمولا پارچه خنکی است و در فصل های گرم سال بیشتر استفاده می شود.

پارچه فلورا در دو طرح ساده و راه راه موجود است و در حال حاضر (دی ماه 1402) مانتو شلوار اداری با پارچه فلورا چیزی در حدود 1400 هزار تومان قیمت دارد.

2- پارچه فیونا

شاید محبوب ترین جنس پارچه برای مانتو اداری را پارچه فیونا دانست. مانتو شلوار اداری با جنس پارچه فیونا بیشترین فروش را در بین مانتوها دارد. فیونا جنس نرم تری نسبت به فلورا دارد و قیمت آن کمی بالاتر است. به طور معمول اکثر سازمان ها و اداره ها از این جنس مانتو برای کارکنان خود استفاده می کنند.

3- پارچه بزیاق ترک

پارچه های ترک که از ایام گذشته محبوبیت خاصی در بین ما ایرانی ها داشتند، برای مانتوهای اداری هم بسیار مناسب هستند. پارچه بزیاق ترک که در مانتوهای اداری باران دخت استفاده می شود از بهترین نوع پارچه هاست و طرفداران خاص خود را دارد. این نوع پارچه معمولا عمر ماندگاری بالایی دارد و برای کسانی که دوست دارند یک مانتو را برای مدت طولانی استفاده کنند انتخاب مناسبی است.

4- پارچه کرپ

از ابریشم، ریون، استات، پنبه، پشم، الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از الیاف با خصوصیات چین جزئی و یا دانه دانه شدن در سطح پارچه تولید شده باشند. پارچه کرپ پارچه‌ای نرم و کمی براق است. افت خوبی دارد و کاملاً بر روی اندام می‌نشیند.

مانتو اداری کرپ بالاترین کیفیت و قیمت را در بین محصولات باران دخت دارد و مخصوص افرادی است که دوست دارند خاص بپوشند.

بالاخره بهترین پارچه برای مانتو اداری کدام است؟

ما در این مقاله سعی کردیم توضیح مختصری از ویژگی های هر پارچه را بررسی کنیم. به معنای واقعی چیزی به اسم بهترین پارچه وجود ندارد و شما با توجه به مقدار هزینه ای که می کنید می توانید هر کدام از این پارچه ها را انتخاب و خریداری نمایید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه