لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه
لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه

لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه

لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه: از مهم‌ترین عواملی که در محیط کار واجب است ، انتخاب لباس فرم مناسب با شرایط کاری و اندامی افراد  است. طراحی فرم اداری ویژگی ها و  ریزه کاری های بسیار زیادی را برای طراح به همراه می‌اورد، زیرا سرمایه گذاری کردن دراین بخش سخت است و نیاز به دقت بسیاربالایی دارد. شیک بودن لباس فرم برای صاحبان شرکت اهمیت بسیارزیادی دارد، زیرا می‌خواهند تاثیرگذاری بیش تری را روی مخاطب داشته‌باشد.

امروزه تولیدی ها و طراحان لباس٬ تمام گروه‌های موجود در جامعه اعم از افراد کوتاه قد، رنگین پوست، با وزن های مختلف  و… را حین طراحی محصولات خود در نظر می‌گیرند. مطمئنم که شما با هر فرم بدنی که دارید تا حدودی موفق شده‌اید که استایل دلخواه خود را داشته باشید. اگر قد کوتاهی دارید، مهم است که از نکات مربوط به ساخت استایل خود خبر داشته باشید. برای مثال بدانید آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است و یا بدانید چه لباس هایی با چه رنگ هایی به شما می اید.

مانتو شلوار اداری - لباس فرم اداری - مانتو اداری - ست مانتو شلوار اداری

عواملی که بر یک مانتو اداری تاثیر گذارند…

رنگ مانتو فرم اداری

یکی از مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی مانتو اداری فرم وجود دارد، رنگ آن است. هم می‎توان از یک رنگ برای طراحی مانتو شرکتی استفاده‌ کرد و هم می‌توان از ترکیب رنگ‌های زیبا بهره‌برد . البته بعضی شرکت ها شال، مقنعه و یا روسری متناسب با لباس فرم را نیز طراحی می‌کنند. این موضوع را می‌توانید در آژانس‌های هواپیمایی به راحتی مشاهده کنید. انتخاب رنگ اهمیت بسیار زیادی دارد، رنگ های نامناسب استایل اداری را از ایده ال بودن خارج میکند .

قد مانتو اداری فرم

قد مانتو اداری فرم از جمله مواردی است که باید حتما در انتخاب آن مدنظر قرار دهید. اگر اضافه وزن دارید، بهتراست به دنبال مانتو هایی بلندتر باشید ، تا شما را بلندتر نشان دهند. خانم هایی که قدکوتاهی دارند، نیز بهتراست مانتو هایی بپوشند که برش‌های عمودی شکل دارند، این مانتوها کوتاهی شما را کمتر نشان خواهدداد.

سایز مانتو اداری فرم

در انتخاب هر نوع مانتویی باید توجه داشته‌ باشید، مانتو نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ . اندازه مانتو باید متناسب با فرم بدنی شما باشد. مسلما شما در محیط کار فعالیت‌های بسیار زیادی را انجام می‌دهید، پس با انتخاب مانتوهای تنگ درواقع راحتی را از خود دورکرده‌اید. توجه‌کنید مانتو داری فرم باید اندازه و متناسب با شما باشد. پس هنگام خرید مانتو حتما ابتدا اندازه ها را چک کنید و از راحت بودن آن مطمئن شوید.

مانتو شلوار اداری - لباس فرم اداری - مانتو اداری - ست مانتو شلوار اداری - لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه

مانتو اداری فرم برای خانم‌های قدکوتاه

معمولا خانم‌های قدکوتاه در انتخاب فرم اداری دچار مشکل می‌شوند و باید کمی بیشتر وقت بگذارندو گاهی و نمی‌توانند انتخاب درستی داشته باشند. خانم های قد کوتاه باید به دنبال مانتو هایی باشند، که اندازه آن دقیقا مناسب اندام آن‌ها باشد. اندازه آستین ها و سرشانه را درهنگام خرید حتما مورد بررسی قراردهید.

توجه کنید حتما به دنبال خرید مانتو های یک دست باشید و یا ست باشید، مانتوهایی که رنگ بالا تنه و پایین تنه آن ها یکسان نیست، به هیچ عنوان مناسب شما نخواهند بود. بهتراست به دنبال مانتو هایی باشید که خط کمر مشخصی دارند، این مانتو ها شما را کشیده‌ تر نشان‌ می‌دهند.

خانم‌های قدکوتاه معمولا بیش از بقیه خانم‌ها در انتخاب لباس دچار مشکل می‌شوند و معمولا نمی‌توانند لباس اداری که مناسب اندام آن‌ها باشد و داخل آن گم نشوند پیدا کنند. اگر شما جزو افرادی هستید که قد نسبتا کوتاهی  دارند باید اولا مانتویی انتخاب کنید که کاملا اندازه باشد یعنی آستین بلند یا سرشانه گشاد نداشته باشد، ثانیا طرح مانتو یکدست باشد یعنی از مانتو هایی که رنگ بال اتنه و پایین‌ تنه در آن‌ها متفاوت است نباید استفاده کنید، البته بهتر است خط کمر مانتو مشخص باشد تا اندام کشیده‌تر به نظر برسد. در مورد شلوار رسمی هم بهتر است از شلوارهایی استفاده کنید که راسته هستند و خیلی بلند نیستند یعنی قد آن تا مچ پا می‌رسد. به خاطر داشته باشید که بهتر است رنگ همه لباس‌ها مخصوصا شلوار را از رنگ‌های خنثی و تیره انتخاب کنید تا کشیده‌تر و بلندتر به نظر برسید.

مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری - لباس فرم اداری - مانتو اداری - ست مانتو شلوار اداری

مانتو بلند تک رنگ برای افراد کوتاه قد

یکی از روش‌های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه‌ تان است. یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتو. شما می‌توانید اکسسوری‌های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید. برای مثال از مانتو با کمربند طوسی، شلوار و روسری طوسی برای ساخت استایل خود استفاده کنید. این آیتم‌ها می‌توانند عینا هم‌رنگ باشند یا در یک طیف نزدیک به هم قرار داشته باشند.

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

رنگ تیره بهترین رنگ در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد به نظر می‌رسد. علت اینکه رنگ تیره را پیشنهاد می‌کنیم، این است که با پوشیدن مانتو تیره شما لاغرتر به نظر می‌رسید. این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما نیز دارد. بنابراین اگر مانتویی شما را باریک‌تر نشان دهد، قد شما نیز بلندتر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این ایده را با ترفند قبلی با هم در استایل‌تان به کار ببرید. یعنی یک استایل سر تا پا تیره برای خود بسازید. از جمله رنگ‌های تیره که می‌توانید استفاده کنید، رنگ‌های مشکی، آبی تیره و سبز جنگلی است.

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم‌های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد. زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن‌تان را برجسته می‌کند و شما باریکتر دیده می‌شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود، جثه شما ریز نقش و کوچک‌تر به نظر آید. بنابراین به حجم آیتم انتخابی دقت کنید.

شلوار ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

ترفندی که برای بلندتر به نظر رسیدن در پوشیدن شلوار با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد پیشنهاد می‌شود این است که بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسید. از جمله مدل شلوارهای مناسب برای استایل افراد کوتاه قد می توان به شلوارهای راسته، دمپا گشاد و فاق بلند اشاره کرد. از پوشیدن شلوارهای مام استایل در استایل خود دوری کنید زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

لباس فرم اداری مناسب افراد با قد کوتاه

استفاده از مانتوهایی با طرح برجسته و شلوغ را کنار بگذارید. شما می‌توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، طرح راه‌راه عمودی است. زیرا طرح راه‌راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده‌تر به نظر برسید. هرچه طرح راه‌راه عمودی مانتوی شما باریک‌تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می‌شود. همچنین شما می‌توانید از مانتوهای بلندی استفاده کنید که در آن‌ها از برش‌های عمودی استفاده شده است، زیرا همان تاثیر را در نمایش قد شما خواهد داشت.

کفش ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

خانم‌هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند باید کفش‌هایی بپوشند که آنها را قدبلندتر نشان می‌دهد. از این رو کفش مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کفش های پاشنه بلند و نوک تیز می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از چکمه‌های بلند برای بلندتر نشان دادن پاهای خود استفاده کنید. اگر با کفش های پاشنه بلند مشکل دارید و احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید به سراغ صندل یا کفش‌های لژدار، پاشنه تخم مرغی و رنگ پوست بروید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه