مناسب ترین روش دوخت دکمه
روش صحیح دوخت دکمه

مناسب ترین روش دوخت دکمه

مراحل دوختن دکمه مانتو شلوار اداری

بسیاری از مانتو شلوار ها که می خریم با یکی ، دو بار پوشیدن دکمه هایشان شل و آویزان می شوند و ممکن است بیفتند یا گم شوند . بهتر است شما قبل از افتادن دکمه آن را دوباره بر سر جای خود بدوزید و محکم کنید .

اما اگر دکمه مانتو شلوار اداری گم شد نیز می توانید از خرازی یک دکمه مناسب و همانند دکمه های دیگر لباستان پیدا کنید و آن را با روش صحیح دوخت دکمه که در این بخش از تولیدی مانتو شلوار باران دخت آورده ایم بدوزید.

 

 

 

دکمه

 

 

روش صحیح دوختن دکمه لباس

آموزش نحوه دوختن دکمه مانتو شلوار

  • موارد مورد نیاز :
  • نخ
  • دکمه مدنظر
  • قیچی

قدم اول:

ابتدا نخ و دکمه مناسبی که به مدل مانتو شلوارتون بیاید را انتخاب می کنیم. بعضی از تولیدی های مانتو شلوار دکمه اضافه به مشتری ارائه می دهند که خیلی کاربردی هستش .

ابتدا سوزن را نخ کنید و به اندازه مناسب نخ را با قیچی ببرید و انتهای نخ را گره بزنید .

دکمه رو در جایگاه خودش روی مانتو شلوار  قرار دهید و دقت کنید که حتما با سوراخ دکمه هم طراز باشد.

اگر دکمه شما افتاده میتوانید روی هما ن جا، دکمه جدید را بدوزید . سپس از طرف داخل مانتو شلوار سوزن را درون سوراخ دکمه فرو کرده و در آورید تا ته نخ که گره خورده، از روی لباس پیدا نباشد . حتما هر دوختی که میزنید، خوب محکم کنید.

 

 

دکمه مانتو شلوار

 

 

 

 

بهترین روش های دوختن دکمه مانتو شلوار اداری

آموزش مرحله به مرحله دوختن دکمه لباس

قدم دوم:

از همان روی مانتو شلوار و بالا سوزن را داخل سوراخ دیگر دکمه می کنیم و این کار را 6 بار دیگر تکرار می کنیم . سپس در دکمه های چهار سوراخه جفت سوراخ های بعدی دکمه را نیز به همین روش می دوزیم تا یک شکل مانند علامت مساوی = تشکیل دهد. توجه کنید شکل دوختن یک دکمه به دوخت دکمه های دیگر نیز ارتباط دارد مثلا اگر دکمه های دیگر لباس به شکل X دوخته شده باشند شما باید همین الگورا برای دکمه کنده شده رعایت کنید .

مانتو شلوار اداری دکمه

 

 

 

 

آموزش دوختن دکمه فرم اداری

قدم سوم:

سوزن را از زیر دوخت ها رد کرده و در پشت پارچه، گره محکم بزنید. یا اینکه نخ را بکشید تا گره به شکل یک حلقه یکوچک در آید. سپس سوزن را از حلقه رد کنید و گره را محکم کنید . برای اطمینان از شل نشدن گره دوباره این کار را انجام دهید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه