کارخانه پوشاک باران دخت افتتاح شد
افتتاحیه کارخانه باران دخت

کارخانه پوشاک باران دخت افتتاح شد

کارخانه پوشاک باران دخت با حضور مسئولین و نمایندگان استانی و کشور افتتاح شد.

افتتاحیه کارخانه باران دخت

در روز 10 آذرماه 1401 کارخانه پوشاک باران دخت آرسته البسه به طور رسمی افتتاح شد تا تولید مانتو شلوار اداری با برند باران دخت به طور کاملا بروز و مدرن ادامه یابد. باران دخت بیش از 20 سال است که به طور تخصصی و در تهران مشغول به تولید فرم اداری است و از امروز با افتتاح کارخانه، تولیدات آن بسیار بیشتر شده که این خبر بسیار خوبی برای نمایندگان این برند و مشتریان عمده و خرد است.

در ابتدای این مراسم جناب آقای علی محمد طاعتی، رییس و مدیرعامل کارخانه باران دخت سخنرانی داشتند.

علی محمد طاعتی

بخشی از سخنرانی آقای طاعتی:

در این روز که باران رحمت الهی می بارد و نام برند ما نیز باران دخت است را به فال نیک می گیریم. ما از سال 1379 در تهران آغاز به کار کردیم و در حال حاضر در تهران 80 نفر و در این کارخانه 70 نفر به طور مستقیم و 30 نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار هستند که در فاز دوم و با کمک مسئولین می توانیم این تعداد را به 500 نفر برسانیم. سرمایه گذاری بنده در این کارخانه 100 میلیارد ریال بوده و 60 میلیارد ریال نیز به صورت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده ایم.

جناب آقای دکتر جدی نماینده محترم مردم شریف شیروان نیز طی سخنرانی فرمودند:

تقدیر و تشکر می کنم از تمام عزیزانی که برای توسعه صنعت استان و ایجاد اشتغال در حال تلاش شبانه روزی هستند. بنده با توجه به شناختی که از آقای طاعتی داشتم، از ایشان خواهش کردیم تا در این مکان سرمایه گذاری کرده تا بتوانیم کمکی به بالا بردن میزان اشتغال این استان کرده باشیم. بیشتر افرادی که در این کارخانه مشغول به کار هستند خانم های سرپرست خانوار روستا هستند و امیدواریم تعداد افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند روز به روز بیشتر شوند.

سخنرانی دکتر جدی

متاسفانه بوروکراسی و پروسه اداری در ایران هنوز طولانی است و انشاالله همه ما مدیران تمام تلاش خود را بگذاریم تا این پروسه کوتاهتر شود و تمام سرمایه گذارانی که قصد ایجاد اشتغال در هر منطقه ای را دارند خیلی زود بتوانند مجوزها و تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

در حال حاضر شیروان بیشترین نرخ بیکاری در استان را دارد و باید تلاش کنیم تا نرخ بیکاری در این شهر را کاهش دهیم.

در ادامه جناب دکتر رضایی مدیرعامل محترم صندوق کارآفرینی امید سخنرانی داشته و فرمودند:

در سال 1401 و با توجه به شعار مسئولین، صندوق کارآفرینی امید تصمیم گرفت تا بیشتر منابع خود را به مناطقی اختصاص دهد که نرخ بیکاری بالاتری دارند. بیش از 80 درصد اشتغال جامعه در صنعت خرد کشور است و صندوق کارآفرینی امید نیز مسئول حمایت از همین بخش خرد و متوسط صنعت و تولید در کشور است.

دکتر رضایی

ما در سال جاری حدود 5100 میلیارد تومان تسهیلات در سطح کشور اعطا کرده ایم که سرمایه گذاری حدود 15 هزار میلیارد تومانی در کشور بوده است. این رقم از تهسیلات برای خراسان شمالی نزدیک به 160 میلیارد تومان است.

 

و در پایان جناب آقای حسین نژاد استاندار محترم خراسان شمالی با ایراد سخنرانی مراسم افتتاحیه را به پایان رساندند. ایشان در سخنرانی خود با اشاره به افتتاح کارخانه پوشاک باران دخت اطمینان خاطر دادند با حمایت های بیشتر زمینه اشتغال روستایی و مناطق محروم را بیش از پیش فراهم کرده و کمک می کنند تا معضل بیکاری در استان تا حد زیادی رفع شود.

حسین-نژاد

در انتها نیز دو درخت یادبود مراسم توسط آقای طاعتی و پرسنل باران دخت در جلوی درب کارخانه کاشته شد.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه