کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری
کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری

کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری

در ست کردن مانتو شلوار اداری بهتر است کمد لباس شما از رنگ های زمینه و خنثی باشد تا دست‌تان برای ست کردن بیشتر باز باشد. با یک مانتو کرم یا مشکی و طوسی شما گزینه های زیادی برای انتخاب شلوار، شال و حتی کفش دارید. برای انتخاب مانتو با توجه به سایز و نوع اندامتان، مانتویی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد. مگر اینکه مدل خود مانتو فرم اور سایز داشته باشد وگرنه به جای شیک بودن در مدل مانتو گم می شوید. برای جنس مانتو هم جنسی را انتخاب کنید که نیازی به اتوی زیاد نداشته باشد و چروک نشود. همچنین جنس مانتو باید از الیافی باشد که با توجه به ساعت های طولانی که آن را می‌پوشید بو نگیرد و هوا در آن رد و بدل شود.

شلوار مناسب لباس اداری

پارچه ای خوش فرم با قد متناسب، کتان و جین به ترتیب شلوارهایی هستند که می‌تونید به راحتی در موردشان تصمیم قطعی بگیرید. البته هر چه قدر بتوانید جین تیره تری انتخاب کنید، برای لباس محل کار حرفه ای تر عمل کرده اید. در هنگام خرید شلوار می‌توانید به جای انتخاب مانتوهای به رنگ خنثی از این گزینه انتخاب لباس در بخش شلوارهایتان استفاده کنید. از طرفی لباس هایی با جنس پارچه ای هم میتواند برای لباس هایی که برای اداره استفاده میشود مفید باشد چراکه این لباس ها از نظر راحتی مناسب تر از لباس هایی با جنس جین میباشند.

 

مدل مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری باران دخت

اصول حضور در محل کار

برای حضور در محل کار، علاوه بر اصول و موازینی که برای  پوشش و تن پوش زنانه  بایستی رعایت شود،  اصول مهم بهداشتی و آرایشی نیز وجود دارد که با توجه به ساعات کاری زیاد  لازم است به آن ها نیز دقت کنیم.

آرایش زیاد و در رنگ های تند و جیغ در هیچ فضای کاری، چه داخلی و چه خارجی، مناسب کار نیست. به همان اندازه هم رسیدگی نکردن به اصول بهداشتی و نظافت فردی می‌تواند ظاهر شما را آشفته و شلخته نشان دهد. ناخن های بیش از حد بلند و یا با رنگ لاک هایی جیغ مناسب محل کار نیستند. از رژ لب و رژ گونه ملایم و در رنگ های ملیح انتخاب و استفاده کنید؛ استفاده از این رنگ ها چهره شما را طبیعی و شاداب نشان می دهد .

 

 

مدل مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری باران دخت

کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری

کفش یکی از پوشش های چشمگیر در استایل و نشان­‌دهنده شخصیت افراد میباشد. خانم‌­های خوش استایل همیشه به کفش‌­هایی که می‌­پوشند، اهمیت می‌دهند. این اهمیت به خصوص در مورد ست مانتو بلند٬ دو برابر می‌شود. در همچین ستی تمرکز از لباس های بزرگ‌تر مثل شلوار، به سمت کفش می‌رود. بنابراین اگر کفش مناسبی برای مانتو بلند یا پیراهن خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما دیده‌ می‌شود. در این نوشته با معرفی کفش‌های مناسب مانتو بلند به شما کمک کنیم تا متوجه شوید به مانتو بلند چه کفشی میاد و متناسب با اندام و استایل خودتان بهترین کفش را انتخاب کنید.

 

کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

اکثر خانم‌ها در استایل‌های رسمی، نیمه رسمی و… کفش های پاشنه بلند می‌پوشند. خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌‌هایی است که به هنگام ساخت استایل و روبرو شدن با این چالش که به مانتو بلند چه کفشی میاد و این مورد باعث میشود کفش هایی زیادی را تست کنند. تقریبا همه خانم‌ها در کمد خود یک جفت کفش پاشنه‌دار دارند.

اگر می‌خواهید برای محل کار یا پیاده‌روی از کفش پاشنه‌دار استفاده کنید، کفش‌های پاشنه کوتاه یا تخم مرغی بهترین انتخاب برای شما هستند. دومین آیتمی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، کفش‌های پاشنه بلند هستند. قبلا خانم‌های ایرانی بیشتر کفش‌های پاشنه بلند را در مهمانی و مراسم‌های خاص می‌پوشیدند اما حالا اگر از آنها بپرسید که برای ست کردن در سایر استایل‌ها‌ از جمله استایل کژوال به مانتو بلند چه کفشی میاد، جواب آنها کفش پاشنه بلند است. زیرا همانطور که می‌دانید در استفاده از این مدل کفش‌ها محدودیتی وجود ندارد. بنابراین شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید مانتو بلند جلو باز یا بسته را با کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب به استایل خود بدهید.

 

مدل مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری باران دخت

 

 

مدل مانتو اداری - مانتو شلوار اداری - فرم اداری باران دخت

 

 

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه