دوخت سفارشی انواع فرم اداری و بیمارستانی
مانتو-سفارشی

دوخت سفارشی انواع فرم اداری و بیمارستانی

باران دخت در حال حاضر بیش از 20 مدل مانتو و شلوار اداری دارد که می توانید هر کدام را به که دوست دارید انتخاب و تهیه کنید. اما اگر به هر دلیلی (به طور مثال فرم سازمانی خاص دارید یا می خواهید با دیگران متفاوت باشید) فکر می کنید مدل های ما مناسب شما نیستند و یا مدل خاصی مد نظر دارید کافیست با ما تماس بگیرید، طرح دلخواه خود را به ما بدهید تا به صورت کاملا سفارشی برای شما طراحی و دوخته شود.

البته قبل از سفارش به این چند نکته حتما دقت کنید:

1- مدل های سفارشی باران دخت

ما در باران دخت علاوه بر 20 مدل آماده، حدود 50 مدل سفارشی داریم که الگوی آن ها موجود است و می توانیم در سریعترین زمان به تعداد بالا یا حتی تک برای شما دوخته و آماده کنیم. برای دسترسی به انواع مدل های سفارشی ما روی لینک روبرو کلیک کنید:  مدل های سفارشی

2- سفارش تک و عمده

اگر سفارش شما طراحی کاملا اختصاصی دارد در صورتی می توانیم طراحی کنیم که تعداد سفارش شما حداقل 10 دست مانتو و شلوار یا هر فرم دیگری باشد. همچنین هزینه طراحی لباس جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

3- سفارش لباس بیمارستانی

انواع لباس اسکراب بیمارستانی نیز در باران دخت موجود است. برای دریافت نمونه این لباس ها با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ واحد فروش این شرکت پیام بگذارید.

4- سفارش لباس مهمانداران هواپیمایی

یکی از زیباترین فرم های بانوان، فرم های مهمانداران هواپیماست. اگر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی دارید حتما از مدل های ما دیدن کنید. مطمئن هستیم پشیمان نخواهید شد.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه