مانتو طوسی اداری را با چی ست کنیم
مانتو طوسی اداری را با چی ست کنیم

مانتو طوسی اداری را با چی ست کنیم

ست کردن لباس فرم اداری خصوصا برای زنان می تواند از مواردی باشد که خانوم ها در محیط کار به ان دقت دارند. چرا که اغلب بانوان دوست دارند در تمامی محیط ها خصوصا محیط های کاری نیز پوشش مناسب و شیکی ای داشته باشند. ست کردن لباس فرم اداری از جمله روش هایی است که می تواند این آراستگی را برای زنان به دنبال داشته باشد.

لباس فرم زنان کارمند

از آن جایی که امروزه با گسترش فعالیت ها و مشاغل مختلف همچین افزایش اعتبار برخی از برند ها ، فروش لباس فرم اداری نیز افزایش یافته است، به دنبال آن ست کردن لباس فرم اداری نیز به دغدغه ای مهم تبدیل شده است. به طوری که می توان مشاهده کرد که در بسیاری از فروشگاه های لباس فروشی در کنار اجناس خود اقدام به فروش مانتو شلوار اداری می کنند.

عموما این طیف از لباس ها تحت عنوان لباس فرم کار شناخته می شوند  در کنار سایر اجناس این فروشگاه ها به فروش می رسند. باید توجه داشت که فروش لباس فرم اداری یک حیطه و صنف کاملا مجزا در اینگونه فروشگاه ها می باشد. با توجه به اهمیت بالای این موضوع برای راحتی کارمندان انتخاب آن هم بسیار مهم است .

برای پیدا کردن بهترین استایل زنانه در ست کردن لباس فرم اداری لازم است تا ابتدا جنس و کیفیت لباس های انتخابی خود را در نظر داشته باشید. مطمئن باشید که داشتن دو دست لباس با کیفیت و مرغوب از ده ها دست لباس بدون کیفیت و نامناسب بهتر می باشد. عدم آگاهی در خصوص روش های ست کردن و انتخاب لباس می تواند علاوه بر ساختن ظاهری نامناسب راحتی شما را نیز مختل کند. لذا تصمیم گرفتیم تا نکاتی کلی را در خصوص ست کردن لباس فرم اداری در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی شکیل تر حرفه تر را تجربه کنید.

چه نوع کفشی برای ست کردن لباس فرم اداری مناسب است؟

یکی از موارد مهم هنگام ست کردن لباس فرم اداری کفش ها هستند و در واقع ست کردن کفش با مانتو فرم شیک می تواند بسیار چشمگیر باشد. در این خصوص باید دانست کفش های پاشنه بلند، کفش هایی که پاشنه آن ها خیلی صدا می دهد، صندل و کفش های رو باز تابستانی مناسب نمی باشند. بهتر است با توجه به لباس فرم اداری مورد نظر خود کفش ها را نیز انتخاب کنید. علاوه بر نوع کفشی که می پوشید باید توجه داشت کفش ها همیشه باید تمیز باشند. فرقی نمی کند کفش چرمی باشد و یا اسپورت. آنچه مهم است این است که کفش ها همواره باید تمیز و مرتب باشند.

مانتو طوسی اداری را با چی ست کنیم

رنگ طوسی، در واقع رنگی خنثی، از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود. طوسی از دسته رنگ­‌های پرطرفداری­‌ست که در همه­‌ی کمدها پیدا می­‌شود و برای پوشاکی مانند مانتو بسیار مناسب است و برای ست کردن با مقنعه و شلوار بسیار مناسب میباشد .
معمولا براي فصول سرد سال استفاده از رنگ‌های گرم توصیه می­‌شود. بنابراین اگر مانتو طوسی را در فصل پاییز یا زمستان انتخاب کرده‌­اید، یکی از ترکیب رنگی مناسب در کنار طوسی در این فصول، ترکیب رنگ زرشکی و قرمز با طوسی است.
همون طور كه گفتيم طوسي با خيلي از رنگ ها ست می شود ولي اگه دنبال يه ست اداری برای مشاغل هستید هستين حتما اون و با رنگ مشکی یا ابی و بنفش ست كنين.
همچنين طوسي و ميتونين با رنگ هاي آبي، سبز، زرد، نارنجي، بنفش، سفيد، مشكي هم ست كنين و يه استايل جذاب براي خودتون بسازيد.

گروه باران دخت فروشنده برتر انواع لباس های اداری زنانه در سراسر ایران میباشد

با مانتو طوسی چی بپوشیم

همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ‌ها، رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ست می‌شود و شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اداری را تجربه کنید.

در واقع شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی نه یک نشان، بلکه چندین نشان بزنید. اگر می‌خواهید تنها با یک خرید مانتو زنانه، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید، بهترین انتخاب شما، خرید مانتو طوسی خواهد بود.

برای موقعیت‌های اداری یا هر رویداد مختلف دیگری، ترکیب کفش‌های مشکی، قهوه‌ای و شرابی با کت و شلوار خاکستری انتخاب بهتری خواهد بود زیرا رسمی‌تر هستند. اما مورد مهم دیگر می‌تواند به رنگ کت و شلوار نیز مربوط شود، کت و شلوار طوسی اغلب در طیف رنگ‌های روشن، متوسط و نوک مدادی (زغالی) موجود هستند.

مانتو طوسی اداری

پس ما برحسب رنگ کت و شلوار اقدام به انتخاب رنگ و مدل کفش کلاسیک مردونه می‌کنیم.اگر به دنبال یک ست پر انرژی در کنار مانتو طوسی هستید؛ رنگ زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رنگ زرد براق یا انبه‌ای، همان رنگ‌هایی هستند که به خوبی در کنار طوسی زغالی و یا حتی طوسی سرد و کم‌رنگ می‌نشینند. در این ست بهتر است بقیه‌ی اجزای ست از رنگ‌های خنثی استفاده شود؛ به عنوان مثال شلوار جین با رنگ خنثی، کفش رنگ طوسی و کیف دوشی به رنگ زردِ شال، تیپ جذاب و پر انرژی را برای شما می‌سازد.

چه مانتویی مناسب محیط کار اداری است؟

با توجه به قد و هیکل و نوع اندام خود بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد. به جز در مواقعی که مانتوی لباس فرم اداری، فرم اور سایز داشته باشد. در غیر این صورت با بزرگ تر بودن سایز مانتو از اندازه ی عادی هیکل شما در مانتو گم شده و ظاهری نا مناسبی را ایجاد می کند. در هنگام ست کردن لباس فرم اداری توجه داشه باشید که جنس مانتو به گونه ای نباشد که چروک شده و نیاز به اتو پیدا کند. الیاف تشکیل دهنده پارچه ی مانتو نیز باید به گونه ای باشد که هوا به راحتی از آن عبور کرده و در ساعات طولانی روز بو نگیرد .

لباس فرم - مانتو شلوار اداری- لباس اداری- فرم اداری - ست مانتو شلوار اداری

مانتو طوسی اداری

طوسی و سرمه ای، از نخستین رنگ‌هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند. اما اگر می‌خواهید نتیجه بهترین از ست لباس طوسی و سرمه ای بگیرید، توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌ها را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه