کارخانه تولید پوشاک زنانه
کارخانه باران دخت

کارخانه تولید پوشاک زنانه

پوشاک یکی از مهم ترین نیازها در زندگی بشر محسوب می شود‌. که از زمان های دور تاکنون وجود داشته و از ملزومات زندگی بشر است. امروزه با ساخت و راه اندازی کارخانه‌های تولید پوشاک افراد دغدغه تهیه پوشاک ندارند. و با وجود کارخانه های تولیدی که در طرح های مختلف تولید می شوند و بسیار متنوع هستند، جوابگوی هر سبک و سلیقه ای می باشند. در این مقاله به بررسی و چگونگی تولید پوشاک در کارخانه های تولیدی و مراحل آن می پردازیم.

مراحل تولید لباس در کارخانه

  1. مواد اولیه: مواد اولیه برای تهیه هر نوع لباس، پارچه می باشد. که با در نظر گرفتن نوع پوشاک، مثلا پیراهن باشد یا تیشرت متفاوت است، و دارای مواد اولیه متفاوت هستند.
  2. تهیه الگو: در مسیر تولید لباس، به الگو نیاز است. برش الگو از مهم ترین متریال هادر تولید لباس با کیفیت محسوب میشود. الگوها به طور معمول روی مقوا کشیده میشوند که دارای سایز های متفاوت می باشند. مقواها دارای مقاومت بیشتری هستند و با استفاده های متعدد دچار خرابی نمی شوند.
  3. برش: یک متخصص در زمینه ی برش، در تولیدی های پوشاک وجود دارد. که برش را توسط قیچی صنعتی یا برش لیزری انجام میدهد. برش به میزان تولید بستگی دارد.
  4. ساماندهی اجزا توسط وسط کار: وسط کار با دسته بندی اجزای برش خورده آن ها را ساماندهی میکند، و در اختیار چرخ کارها طبق نیاز آن ها قرار میدهد.
  5. دوخت لباس و عملیات اولیه: این مرحله مقدماتی دوخت محسوب می شود. اجزای برش خورده به صورت کاملا پایه ای و مقدماتی دوخته می شوند. مثلا دوخت لبه ها یا انجام عملیات چاپ و گلدوزی صورت می گیرد.
  6. ساماندهی مجدد وسط کارها: اجزای نیمه دوخته شده بار دیگر توسط وسط کارها جمع آوری می شوند، و در دسترس دوزندگان یا ماشین آلات قرار می گیرند.
  7. دوخت پایانی: لباس های جمع آوری شده توسط وسط کارها در اختیار دوزندگان و ماشین آلات قرار می گیرد، و دوخت اصلی و نهایی لباس در این قسمت پایان می پذیرد.
  8. بررسی وسط کاران: با بررسی و رفع ایرادات، توسط وسط کار، لباس هایی که دوخت آن ها به پایان رسیده، دسته بندی می شوند و وارد مرحله بخار می گردند.
  9. اتو کشی: لباس تهیه شده به صورت بخار یا پرسی، اتو می شود. با برطرف شدن چروک ها لباس آماده بهره برداری می باشد.
  10. قسمت پایانی: با آویز مارک و افزودن بروشور، لباس آماده بسته بندی است. که در این مرحله تهیه لباس به اتمام رسیده و قابل عرضه در بازار می باشد.

دستگاه-برش

 

پوشاک یکی از مهم ترین نیازها در زندگی بشر محسوب می شود‌. که از زمان های دور تاکنون وجود داشته و از ملزومات زندگی بشر است. امروزه با ساخت و راه اندازی کارخانه های تولید پوشاک، افراد دغدغه ی تهیه پوشاک ندارند. و با وجود کارخانه های تولیدی که در طرح های مختلف تولید می شوند و بسیار متنوع هستند، جوابگوی هر سبک و سلیقه ای می باشند. با پیشرفت علم و تکنولوژی، عرصه ی مد و تولیدات نیز دچار تغییر و تحولاتی شدند. به گونه ای که دیگر  تولیدی ها روش قدیمی وسنتی را پیش نمی گیرند، و از روش صنعتی برای تولیدات خود بهره می برند. اگرچه در ایران نیز به جز شمار اندکی که از روش صنعتی استفاده می کنند، اکثر تولیدی ها همان روش سنتی را ادامه میدهند. که همین امر سبب شده که ایرانیان، تولیدات ترک و چین را ترجیح دهند.تولید پوشاک تأثیر بسزایی از دنیای مد میگیرد. بنابراین ایجاد تغییرات سریع و کاهش زمان تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

افتتاحیه کارخانه باران دخت
افتتاحیه کارخانه باران دخت-آذرماه 1401

اهمیت تولیدی پوشاک صنعتی

تولید بخش اعظم اقتصاد هر کشوری را تأمین میکند. تولیدی های صنعتی پوشاک علاوه بر ارزش افزوده بالا، امکان اشتغال زایی بالایی هم دارند. همه ی افراد در جوامع مختلف به میزان کیفیت کار تولید شده اهمیت میدهند. که این امر توسط تولیدی های صنعتی که با بکارگیری متخصصین مجرب و کارآمد و هم چنین دستگاه های پیشرفته فعالیت دارند، امکان پذیر است. داشتن علم و دانش کافی در زمینه ی مد، و به روز کردن روش های تولید، گامی مثبت و موفق در جهت تولید اجناس با کیفیت و افزایش بازدهی و فروش می شود.

دستگاه-برش

تأثیر مهارت نیروها در تولید پوشاک صنعتی

در روش صنعتی تولید پوشاک زنانه، نیازی به بکارگیری نیروی متخصص نیست. وبا نیروهایی که دارای مهارت کم و یا بدون مهارت هستند می توان به افزایش بهره وری و کیفیت کمک کرد.در این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید. بنابراین دغدغه ای در جهت رخ دادن اشتباه یا سهل انگاری ندارید.

تأثیر زمان در تولید پوشاک صنعتی زنانه

با صنعتی شدن تولیدی ها، قادر به تولید انبوه و افزایش قبول سفارشات در کم ترین زمان ممکن خواهید بود. با تغییر فصل و طراحی های جدید، امکان تولید در کم ترین زمان را نسبت به سایر رقبای خود خواهید داشت. یکی از معضلات و دغدغه های تولیدی ها به روش سنتی، اتمام کار هر محصول در چند روز کاری است. که بسیار زمان بر و زیان بار خواهد بود. در روش صنعتی می توان با نیروی انسانی و تجهیزات یکسان، دو برابر روش سنتی تولید کرد. تنها با تغییر در الگوریتم تولید و استفاده از برنامه های مهندسی می توان تولیدات را دو برابر کرد.

تأثیر هزینه ها در تولید صنعتی پوشاک زنانه:

هر تولیدی شمال هزینه هایی مانند اجاره بها کارگاه، دستمزد کارکنان، تعمیرات و … خواهد بود. که این هزینه ها در هر روشی چه سنتی و چه صنعتی یکسان است. اما با تغییر از روش سنتی به صنعتی بدون تغییر در هزینه ها می توان تولید را دو برابر کرد. و بازدهی را افزایش داد.

 

تولیدی های صنعتی پوشاک زنانه با در نظر گرفتن آب و هوا و شرایط حساس بودن پوست بانوان از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. تولیدی های صنعتی به روز بودن را عامل پیشرفت خود میدانند. بنابراین با طراحی و تولید لباس های شیک و مدرن، مناسب همه ی سلیقه ها در کم ترین زمان ممکن رضایت مشتریان را بدست می آورند. علاوه بر انتخاب مواد اولیه مرغوب، دوخت لباس ها توسط تکنیسین های مجرب صورت می گیرد، که پوشاکی رضایت بخش را در اختیار بانوان گرامی قرار می دهد.

 

لباس فرم اداری زنان

تولیدی لباس کار زنان باران دخت، مدل فرم اداری از انواع لباسهایی است که بیشتر خانم ها برای داشتن ظاهری رسمی در محیط کار خود از آن ها استفاده می کنند. لباسهای اداری در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح های متنوع اداری مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید در محل کارتان ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است علاوه بر انتخاب رنگ و طرح فرم اداری در انتخاب طرح سایر لباسهای خود نیز مقنعه و کیف و کفش و … حساسیت لازم را به خرج دهید.

تولیدی مانتو شلوار اداری در تهرا

مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری نشان دهند شان و اعتبار یک برند میباشد که با یکدست کردن نیرو های کاری میتواند یکپارچگی میان افراد را حفظ نماید، علاوه بر این راحتی لباس باعث افزایش راندمان کاری نیرو های کاری در یک ارگان میشود . گروه باران دخت فروشنده و تولید کننده برتر مانتو اداری در ایران میباشد.

تولیدی لباس کار زنان در تهران

گروه باران دخت برند معتبر در عرصه تولید و فروش انواع مانتو شلوار فرم اداری در ایران با نمایندگی های متعدد در سراسر ایران میباشد که به صورت عمده و سفارشی دوزی به یاری هم وطنان عزیز امده است.

تولیدی لباس کار زنان در تهران

لباس کار اداری زنانه

فرم اداری بیانگر و نماد کاری است که شرکت یا سازمان انجام می دهد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب جنس پارچه و طرح و رنگ لباسهای رسمی و اداری حساسیت لازم را به خرج دهید.
لباسهای اداری زنانه در انواع مدلهای مانتو و شلوار اداری ساده و طرح دار موجود هستند که برای دوختن مانتو و شلوار های اداری از پارچه های یک رنگ یا پارچه هایی با رنگ متضاد استفاده می شود همچنین در برخی از مدلهای مانتو و شلوارهای اداری از دو رنگ پارچه برای دوختن مانتو و شلوار استفاده می شود.
لباسهای اداری در انواع رنگ های سورمه ای و خاکستری روشن و تیره و کرمی و مشکی و سورمه ای و … موجود هستند که بهتر است برای داشتن ظاهری جذاب و خاص در محل کار خود رنگ این  لباسها را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید.

مانتو شلوار اداری زنانه - لباس فرم اداری مانتو شلوار اداری زنانه - لباس فرم اداری مانتو شلوار اداری زنانه - لباس فرم اداری

باران دخت فروشگاه لباس فرم اداری

فروشگاه باران دخت فروش تخصصی انواع لباس های فرم اداری و مانتو شلوار اداری در سایز و رنگ های مختلف برای بانوان شاغل در محیط های کاری اداری شامل ارگان های دولتی، هواپیمایی ها، رستوران ها، هتل ها و… در تهران میباشد که انواع مانتو شلوار های اداری را برای ارگان ها به صورت سفارشی دوزی و یا طرح های اماده موجود دارد.

شما میتوانید از طریق فروشگاه سایت و یا شماره های درج شده در سایت با ما ارتباط بگیرید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه