۱۰ فروشگاه برتر مانتو در تهران
10 فروشگاه برتر مانتو در تهران

۱۰ فروشگاه برتر مانتو در تهران

10 فروشگاه برتر مانتو در تهران

امروزه انتخاب مانتو به خصوص مانتو اداری شیک و با کیفیت تبدیل به یکی از چالش‌های بزرگ برای خانم‌ها و دختر خانم‌ها شده است. چرا که مانتو اغلب به عنوان پوشش رسمی بانوان در کشورمان محسوب می‌شود که با توجه به موقعیت‌های مختلف دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی است. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ فروشگاه برتر مانتو در تهران پرداخته و همچنین نکاتی درباره ویژگی‌های بهترین مانتو فروشی ها یادآور شده تا بر این اساس خرید مانتو را از مراکز معتبر و نمونه انجام دهید.

لیست ۱۰ فروشگاه برتر مانتو در تهران

با ده فروشگاه برتر مانتو در تهران بیشتر آشنا شوید:

فروشگاه مانتو باران دخت

باران دخت یکی از باسابقه ترین فروشگاه های تهران است که بیش از 21 سال سابقه فعالیت دارد. باران دخت طراح و تولید کننده مانتو شلوار اداری است و دفتر مرکزی آن در هفت تیر واقع شده است. اگر به دنبال خرید مانتو اداری با ضمانت و کیفیت بالا و مطمون هستید، حتما از این فروشگاه دیدن کنید.

آدرس: هفت تیر – ابتدای کوچه مانی – پلاک 82

فروشگاه مانتو ری ری استایل

ری ری استایل از دیگر فروشگاه‌های مانتو در تهران است که به عرضه انواع مانتو شلوار به همراه کیف و کفش و اکسسوری‌های مختلف می‌پردازد. بر این اساس خانم‌های عزیز می‌توانند ضمن خرید مانتوهای شیک، ست‌های اکسسوری و کیف و کفش آن را نیز خریداری کنند. این فروشگاه به واسطه  کیفیت بالای محصولات و ارائه جدیدترین  مانتوها طبق طرح‌های روز به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های مانتو در تهران شناخته شده است. این مزون از آغاز هفته تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۰ شب دایر بوده و می‌توانید برای خرید حضوری مانتو به این فروشگاه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه مانتو ری ری استایل: تهرانپارس، شهرک امید، ساختمان تجاری پلاک ۳۶، مزون ری ری استایل

فروشگاه مانتو بنیکو

مزون مانتو بنیکو به فروش انواع پوشاک زنانه و همچنین مانتو در سبک‌های مختلف از جمله مانتو اداری می‌پردازد. شما می‌توانید با توجه به انواع کالکشن موجود در این مزون که طبق فصل ارائه می‌شوند، خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. آدرس مزون بنیکو واقع در ولنجک تهران است.

فروشگاه مانتو برگ

فروشگاه مانتو برگ یکی از معدود مانتو فروشی‌های برتر در تهران است که اختصاص به خانم‌ها و دختر خانم‌هایی دارد که به دنبال خرید مانتوهای سایز بزرگ هستند. هرچند که مدت زیادی از زمان فعالیت این مانتو فروشی نگذشته اما با توجه به رنگ بندی و تنوع بسیار بالای محصولاتش، از طرفداران بسیاری برخوردار است. اغلب مانتوهای عرضه شده در این فروشگاه برای سنین ۱۵ الی ۴۰ سال طراحی و تولید شده‌اند. خانم‌ها و دختر خانم‌ها می‌توانند مانتوهای سایز بزرگ را در مدل‌های مختلفی از جمله مانتو اسپرت، مانتو اداری، مجلسی و غیره انتخاب و خریداری کنند.

آدرس فروشگاه مانتو برگ: شهرک غرب، فاز شش، خیابان گل افشان جنوبی، پاساژ بزرگ گل افشان، واقع در طبقه دوم

مزون گالانت

مزون گالانت از جمله فروشگاه‌های مانتو است که به عرضه انواع مانتو مجلسی، مانتو عقد، پالتو مجلسی و لباس عروسی می‌پردازد. بر همین اساس خانم‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند می‌توانند برای خرید مانتو به این مزون مراجعه کنند.

آدرس مزون گالانت: میدان هروی، مکران شمالی، واقع در نبش خیابان امید شرقی، ساختمان مرسدس پلاک ۱۲، طبقه‌ یک، واحد ۱

فروشگاه مانتو مهناز

اگر قصد خرید جدیدترین و به روزترین مانتو اداری زیبا و شیک را دارید، بد نیست سری به فروشگاه مانتو مهناز بزنید. کلیه مانتوهای اداری ارائه شده توسط این فروشگاه همراه با شلوار ست بوده که این امر انتخاب را برای شما آسان می‌کند. تنوع فرم‌های اداری و پرسنلی در این فروشگاه بسیار بالا بوده که همین امر نیز باعث محبوبیت فروشگاه مانتو مهناز در تهران گردیده است.

آدرس فروشگاه مانتو مهناز: میدان هفت تیر واقع در کوچه مانی، پلاک ۸۶، طبقه دوم

فروشگاه مانتو تاتی

مزون مانتو تاتی ضمن عرضه انواع مانتو شلوار اداری، خود تولید کننده مانتو نیز است. این مجموعه برای برش و دوخت پوشاک خود از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کند. بر همین اساس می‌توانید برای خرید مانتو اداری و پرسنلی در تنوع و کیفیت بالا به این مزون مراجعه کنید.

آدرس مزون تاتی: خیابان هفت تیر، نبش کوچه به مانی، ساختمان پلاک ۷۱، طبقه ۲، واحد ۱۰

فروشگاه مانتو داپر

از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های مانتو در تهران می‌توان به مانتو فروشی داپر اشاره کرد. این فروشگاه به واسطه عرضه انواع مانتو اسپرت در طرح‌ها و رنگ بندی‌های متنوع شناخته شده است.

آدرس فروشگاه مانتو داپر: خیابان ۷ تیر، کوچه شایگان، پلاک ۳

فروشگاه مانتو گل

مانتو گل از دیگر فروشگاه‌های مانتو در تهران است که انواع مانتو را در طرح‌‌، رنگ بندی و سایز بندی های متنوعی عرضه می‌کند.

آدرس مزون مانتو گل: میدان تجریش، واقع در خیابان فنا خسرو، پلاک ،۵۵ طبقه اول، واحد ۳

فروشگاه مانتو گاباردین

مانتو فروشی گاباردین از مزون‌های بسیار معروف در تهران است که می‌توانید برای خرید مانتو اداری، انواع مانتو مجلسی و مانتوهای اسپرت در کالکشن‌های متنوع به این فروشگاه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه مانتو گاباردین: هدیش مال، طبقه ششم، واحد ۶۰۴

برخی از ویژگی‌های برترین فروشگاه مانتو

از مهمترین ویژگی های بهترین فروشگاه مانتو در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت مانتو: در فروشگاه‌های مانتو نمونه و برتر، مانتوها ضمن اینکه از کیفیت بالایی برخوردار هستند با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند.

برخورداری از پرسنل خوش برخورد: یکی از مهمترین ویژگی‌های فروشگاه‌های برتر مانتو مربوط به پرسنل و کارکنان آن می‌باشد که لازم است اصول مشتری مداری را به خوبی رعایت کنند.

تنوع مانتوها: یک فروشگاه مانتو برتر باید از تنوع مانتو و پوشاک بالایی برخوردار باشد. بر این اساس خریداران می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود به خرید مانتو بپردازند. به عنوان مثال انواع مانتو اداری، فرم اداری، مانتو مجلسی و غیره را در رنگ بندی و سایزبندی متنوعی به مشتریان عرضه نماید.

کیفیت مانتو از نظر دوخت و پارچه: در فروشگاه‌های شناخته شده و برتر مانتوهایی به خریداران ارائه می‌شود که از نظر کیفیت پارچه و همچنین دوخت در سطح بالایی قرار دارند.

امکان تعویض مانتو: در بهترین فروشگاه‌های مانتو مشتریان امکان تعویض مانتو را تا ۲۴ ساعت خواهند داشت.

برخورداری از موقعیت مکانی مناسب: قرار گرفتن مانتو فروشی در موقعیت جغرافیایی مناسب باعث می‌شود تا خریداران در مراجعه حضوری به فروشگاه دچار مشکلاتی مانند ترافیک و غیره نشوند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ۱۰ فروشگاه برتر مانتو در تهران پرداخته شد. شما می‌توانید هر یک از فروشگاه‌های فوق را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین فروشگاه را برای خرید انواع مانتو اداری، مانتو مجلسی، مانتو اسپرت و غیره انتخاب کنید.

همکاری با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه